Berichtenmelding die naar niets leidt? En zoveel meer..

• 23 november 2016
  • 3 reacties
  • 1138 keer bekeken

Badge +1
  • Q-expert
  • 29 reacties
Sinds recent zie ik een rode berichten melding in mijn dashboard. Erop klikken leidt tot niemandsland. Naar ik zo vermoed zou het moeten leiden naar het bericht van het verslag van de livechat met Richard dinsdag 22 november.
Ik ervaar zoveel onlogische dingen in de website en de app en met mij vele anderen als ik dit forum zo af en toe volg, lees en becommentarieer. Dergelijke fouten moet je gewoon voorkomen als organisatie die het moet hebben van consumenten vertrouwen of zelf vooraf of snel daarna al constateren en gewoon snel oplossen. Er zijn allemaal goede bedoelingen om het op te lossen, maar de meest eenvoudige tekstuele zaken blijven volgens mij nog steeds liggen. Volgens mij ga je daarmee de bietenbrug op. Maak iemand verantwoordelijk met mandaat om het sneller geregeld te krijgen. Juist ook de kleinere dingen en toon waar realistisch jullie planning, prio en afvink lijstje. Dat geeft transparantie, vertrouwen en rust. En met jullie personele bezetting zo lees ik, 73 personen = X- FTE kan dat toch niet een echt groot probleem zijn?

Klantenservice
Daniel Zwarts
Romy Breeveld
Isa van Son
Mike Blankenzee
Niels Ulbrich
Thei Oostenbrink
Annick van Leer
Claudia Steevensz
Soumaya Belhaje
Melisa
Rob
Sharon Brouwer
Aziz Achaffay
Reinout Vos
Elisa Peperkamp
Marion Meere
Natalia Zhuravska
Giulia Giambarveri
Jilt Cornelisse
Tamara Bruggemans
Lara Nederveen
Erik Peters
Isabella Kropholler
Nina Schotman
Vita Verwaaijen
Vivian Tano
Giulia Giambarveri
Jamie Draaijer
Tomer Gal
Tanja Goud
Bianca de Bats
Khadicha Amarti
Claire Gersen
Lisa Dijkstra
Sefanja Wilkes
Sanne Strikkers
Iris Kooij

Marketing
Erik Strik
Yentl Molenaar
Mattijs Winter
Michiel van der Meij
Safira de Witte

Business Development
Mark van Loon
Daan Grooten
Rob Massuger

Sales
Bert Jan Jansen Venneboer
Frits van der Laan

IT Operations
Andy Man
Sebastiaan Megens
Maik van der Putten
Steven de Roever
Marc Pieper
Hugo Moolhuijsen
Kees Hofwegen
Mariam Granell
Martijn van de Donk

Finance
Melisa Kurniawati
Chiara Udink
Hoesna Guman
Jeroen van Wegen
Free Mell
Simon van Sloterdijck
Leander Timmer
Priscilla Wolf

Staf
Alexander van Meeuwen
Erdina Vrede
Edgar Wortmann
Thierry Gerards
Cas Tepe
Kayleigh Peterse
Nathalie Hibbeln

Directie
Richard Klatten
Denis Slieker

3 reacties

Badge +5
Zoals ik al eerder vermelde een mannetje wat de processen eens goed naloopt zou geen overbodige luxe zijn.
Daarmee voorkom je fouten zoals boven beschreven.

Maar voor nu, zet (tijdelijk) een klein team in om hardnekkige problemen op te lossen.
Bij KPN deden we dit ook en het werkte prima, 1 persoon van elke afdeling (in totaal bijvoorbeeld 4 personen) zet ze rond de tafel en
laat ze de hardnekkige problemen oplossen, zonder dat ze gestoord worden door mailtjes, smartphone berichtjes, vergaderingen ect..
Ik zag op het werk steeds meer mensen constant onderbroken worden door allerlei berichtjes, telefoontjes en mailtjes en op het einde van de dag hun werk niet af hebben of met het gevoel rondlopen dat ze niets hebben gedaan en dat terwijl ze toch heel druk in de weer zijn geweest.

(herken je het) 🙂
Badge +5
Dag RDR en RGM,

Om maar gelijk op de allerlaatste vraag/opmerking in te gaan. Ik herken dit 🙂

We werken hier met flink wat mensen om flink wat dingen voor elkaar te krijgen. Inmiddels doen we dit via de SCRUM methodiek, jullie wellicht bekend? Zo trachten we om met zijn allen waar te kunnen borgen dat zowel nieuwe als bestaande processen feilloos lopen. De community speelt hier een flinke rol in. Hier horen we van onze leden/gebruikers waar zij problemen of onvolledigheden ervaren. Met behulp van deze inzichten kunnen we continu op een gestructureerde wijze blijven verbeteren. We hebben jullie dan ook hard nodig!

De manager van de klantenservice, Daniel, leest hardnekkig mee op alle fora om jullie berichten goed de organisatie in te helpen. Ook nu leest hij mee, en zal ik hem binnenkort helpen bij het opzetten van een livechat/forum (wat zou jullie voorkeur hebben?) om jullie om hulp te vragen 🙂
Wordt vervolgd!

Groeten van,
Annick
Badge +5
"Ik kom uit een omgeving waar je een slang doodt als je hem ziet. Als je bij General Motors een slang ziet, is het eerste wat je doet een slangenadviseur inhuren."
(H. Ross Perot, geb. 1930, voormalig directeur General Motors)

Ik denk dat Rob en ik uit een ander tijdperk komen, al die 'fancy namen' hadden we niet en we moesten vaak het wiel zelf uitvinden.
In de jaren 90 (halverwege) kwam de e-mail en de GSM (met z'n SMSjes) sinds die tijd al zie ik bedrijven minder efficient werken.
Je KUNT je gewoon weg niet meer de hele dag met je werk bezig houden..

Maar ik ben wel blij dat Qurrent het probleem erkent en er ook iets mee doet.
Uiteindelijk komt alles goed, kwestie van tijd en geduld.

Reageer