Vraag

Bij Meterstanden wordt alleen de eerste van de maand zichtbaar

• 23 april 2019
  • 12 reacties
  • 386 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +7
Bij meterstanden inzien in Mijn Energie wordt alleen de eerste van de maand zichtbaar, behalve 19 januari. Dit is de datum waarop het contract 2 jaar geleden is ingegaan.

Willen jullie hier naar kijken en oplossen?

Alvast bedankt,
Jan de Bruijn

12 reacties

Reputatie 1
Badge +3
Hoi @hetbruineleven,

Bedankt voor je bericht. Op 19 januari 2019 is je nieuwe 3 jarige contract van start gegaan, hiervoor hebben we de meterstanden uitgelezen.
Wij hebben je op 21 oktober 2018 een verlengaanbod toegestuurd en deze is op 22 oktober 2018 geaccepteerd.

Groetjes,

Roufaida
Reputatie 3
Badge +7
Maar dat is niet mijn melding!
ik geef aan dat het bekijken van de meterstanden op Mijn Energie niet goed werkt!!!!!
Bij het bekijken op jaar niveau zie je alleen de eersterangs de maand.

Mijn bericht is dus een gemelde fout! Graag oplossen.
Reputatie 3
Badge +7
Schrijffout: ...zie je alleen de eerste dag van de maand....
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @hetbruineleven,

Bedankt voor het doorgeven.

Het lijkt er op dit moment op dat de dagstanden niet meer gekoppeld zijn aan het meterstandenoverzicht. Dit is bij meerdere mensen het geval. Ik heb het probleem doorgegeven aan onze IT-afdeling. Deze gaan het probleem oplossen.
Wanneer het probleem opgelost is zal er een terugkoppeling over komen. Excuses voor het ongemak.

Groet, Simon
Reputatie 3
Badge +7
Zouden jullie even willen doorgeven wanneer deze storing wordt opgeheven?
Het is heel vervelend dat het oplossen hiervan zo lang duurt!
Graag prioriteit hieraan geven

Alvast bedankt,
Jan de Bruijn
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @hetbruineleven.

Ik ben zojuist naar onze IT-afdeling gegaan en heb navraag over de storing gedaan. Daar is mij verteld dat momenteel nog niet duidelijk is hoe lang dit gaat duren maar dat er morgen na een intern overleg binnen de IT-afdeling meer informatie over bekend zou moeten zijn. We komen hier later deze week dus nog graag bij je op terug.

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +9
Dag @hetbruineleven,

Ik heb een korte update over de storing in het meterstandenoverzicht.

We doen ons best om de MijnEnergie omgeving en de app zo goed mogelijk te onderhouden. Helaas moeten we, gezien de overname van Qurrent door Greenchoice, soms wel keuzes maken. Daar willen we graag eerlijk over zijn. We kunnen niet oneindig blijven investeren in de Qurrent omgeving, dit kost naast geld ook teveel tijd. Onze IT-afdeling denkt na over een duurzame oplossing voor het probleem.
We houden je op de hoogte.

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +7
Beste Julian,

Dit antwoord is onacceptabel. Ik ben in januari nog een verlengingscontract aangegaan van 3 jaar.
Je wilt me nu toch niet vertellen dat ik de komende drie jaar meer en meer zal meemaken dat systemen nog maar half of helemaal niet meer zullen werken! Dit allemaal onder get mom van we kunnen niet blijven investeren.

Dit is een basisregistratie en rapportage. Ik mag toch nog wel verlangen dat ik de dagelijkse meterstanden moet kunnen bekijken. Die gegevens krijgen jullie via de netbeheerder gewoon binnen, dus daar hoef je niet veel aan te doen.

als jullie dit niet op korte termijn kunnen oplossen dan zorg je maar dat ik met de tarieven die ik voor de komende drie jaar ben overeengekomen overga naar Greenchoice.

Hoor graag binnen een week of jullie dut op korte termijn gaan oplossen.

met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jan,

We begrijpen dat je natuurlijk snel weer een goed meterstandenoverzicht wil hebben, dat willen wij ook! Daarom zijn we zeker bezig met een oplossing hiervoor.

Daarnaast zijn we druk bezig om al onze klanten over te laten gaan naar Greenchoice, de eerste klanten zijn zelfs al over. Straks maak je dus sowieso gebruik van het meterstandenoverzicht van Greenchoice. Ik kan je alleen nog geen exact termijn geven wanneer je overgaat naar Greenchoice. Maar je hoeft dus geen 3 jaar te wachten, zodra we weten wanneer je overgaat krijg je uiteraard persoonlijk bericht van ons.

Vriendelijke groet,
Tanja
In zowel dag, week als maandberbruik zie ik vanaf 8 januari geen gele staafjes meer voor verbruik. Voorheen werkte het prima.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MarionvanAanholt.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

We zijn bekend met deze storing en onze IT-afdeling is bezig om het probleem te verhelpen. Of, en zo ja, wanneer het probleem wordt verholpen is echter nog onduidelijk.
We hopen je snel meer informatie hier over te kunnen geven.

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @hetbruineleven en @MarionvanAanholt.

Ik heb helaas teleurstellend nieuws voor jullie.

We hebben altijd ons best gedaan om de Mijn Energie omgeving en de mobiele app zo goed mogelijk te onderhouden. Helaas hebben we nu moeten besluiten dat we dit probleem niet meer gaan oplossen. We begrijpen dat dit vervelend is. En we hadden graag ander nieuws gebracht. We moeten, gezien de overname door Greenchoice en de vele migratieprocessen die hierbij komen kijken, soms keuzes maken. We kunnen niet oneindig blijven investeren in de Qurrent omgeving. Dat zou niet duurzaam zijn.

Mijn excuses voor het ongemak.

Groeten,
Julian

Reageer