Beantwoord

Bugs in Mijn Energie en App?

  • 12 november 2016
  • 10 reacties
  • 621 keer bekeken

  • Q-specialist
  • 16 reacties
Ik heb (volgens mij sinds mijn aanvraag voor een Qbox) dat de website niet meer goed laadt. Het dashboard zou in het midden een overzixht moeten laten zien van je energieverbruik (uit mn hoofd). Ik zie nu al een flinke tijd dat de pagina wel iets probeert te laden, maar dat lukt niet en het rechter keuzemenu verschuift dan naar links. Ook krijg ik in de app de melding dat er geen enkele data geladen kan worden.
icon

Beste antwoord door Lissa van Qurrent 15 november 2016, 14:09

Ik heb (volgens mij sinds mijn aanvraag voor een Qbox) dat de website niet meer goed laadt. Het dashboard zou in het midden een overzixht moeten laten zien van je energieverbruik (uit mn hoofd). Ik zie nu al een flinke tijd dat de pagina wel iets probeert te laden, maar dat lukt niet en het rechter keuzemenu verschuift dan naar links. Ook krijg ik in de app de melding dat er geen enkele data geladen kan worden.

Vreemd Vic, deze melding heb ik nog niet eerder gekregen. Welke browser gebruik je en is dat via een computer, telefoon etc.? Geen inzicht in de App kan verschillende redenen hebben, heb je al bij dit topic hierover gekeken?

We helpen jou en iedereen graag op de fouten op te lossen! Laat in dit topic dan ook gerust achter als je ergens in de App of Mijn Energie een fout ontdekt, dan zullen wij dit zo snel mogelijk oplossen.

Groetjes, Lisa
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +14
De app vertoont nog wel wat meer kuren, zo is het vreemd dat als je in de app het windtegoed kiest en je vervolgens het i ballonnetje kiest, deze staat achter de weergave van het opgewekte vermogen. En wat staat er dan 'Aantal kWh is gebaseerd op jouw gratis Windtegoed in 2015 van 20 kWh per Windtegoed per maand'. Inmiddels zitten we nu bijna in 2017 dus lijkt mij niet erg actueel meer.
Badge +1
De app vertoont nog wel wat meer kuren, zo is het vreemd dat als je in de app het windtegoed kiest en je vervolgens het i ballonnetje kiest, deze staat achter de weergave van het opgewekte vermogen. En wat staat er dan 'Aantal kWh is gebaseerd op jouw gratis Windtegoed in 2015 van 20 kWh per Windtegoed per maand'. Inmiddels zitten we nu bijna in 2017 dus lijkt mij niet erg actueel meer.

Eens. Dit is erg irritant. Ook nu ik 22 windtegoeden heb is de melding nog steeds identiek aan hierboven. Feitelijk is de slimste oplossing voor nu gewoon dat i-tje wegprogrammeren......
Eens. Dit is erg irritant. Ook nu ik 22 windtegoeden heb is de melding nog steeds identiek aan hierboven. Feitelijk is de slimste oplossing voor nu gewoon dat i-tje wegprogrammeren......

Ben ik ook weer met jou eens. Ik krijg ook dezelfde melding in mijn App. Heb zelf al wat ideeën voor een nieuwe tekst. Zal naar mijn idee beter zijn dat het informatie tekentje helemaal weg te halen.

Hebben jullie ook ideeën? Misschien kunnen we wat met jullie tips :$

Groetjes, Lisa
Ik heb (volgens mij sinds mijn aanvraag voor een Qbox) dat de website niet meer goed laadt. Het dashboard zou in het midden een overzixht moeten laten zien van je energieverbruik (uit mn hoofd). Ik zie nu al een flinke tijd dat de pagina wel iets probeert te laden, maar dat lukt niet en het rechter keuzemenu verschuift dan naar links. Ook krijg ik in de app de melding dat er geen enkele data geladen kan worden.

Vreemd Vic, deze melding heb ik nog niet eerder gekregen. Welke browser gebruik je en is dat via een computer, telefoon etc.? Geen inzicht in de App kan verschillende redenen hebben, heb je al bij dit topic hierover gekeken?

We helpen jou en iedereen graag op de fouten op te lossen! Laat in dit topic dan ook gerust achter als je ergens in de App of Mijn Energie een fout ontdekt, dan zullen wij dit zo snel mogelijk oplossen.

Groetjes, Lisa
Badge +2
Hallo, vanaf vandaag heb ik 1 windtegoed, gekregen omdat ik bij Qurrent ben gebleven en volgende week komen er nog 2 bij (later besteld) wanneer zie ik mijn windtegoed ook in mijn maandelijkse overzicht? Zie ik die zeg vanaf morgen. Zie je na elke 24 uur je opbrengst in het overzicht? Op de app wrs realtime.
Het windtegoed wordt de volgende dag zichtbaar. Dus stel het heeft dinsdag hard gewaaid, dan zie je pas woensdag in de loop van de dag een blauwe kolom bij de dinsdag als je de gegevens bekijkt via de website.

Via de app wordt geen blauwe kolom getoond en is de interface wat Spartaanser. Je ziet via de app wel realtime de windkracht.

Via de app zie je wel de totale opbrengst van het windtegoed maar je kunt daar niet direct aan zien wat er die dag is opgewekt. Dat kan alleen als je de stand aan het einde van de dag noteert en aftrekt van het actuele cumulatief.
Reputatie 5
Badge +14
Eens. Dit is erg irritant. Ook nu ik 22 windtegoeden heb is de melding nog steeds identiek aan hierboven. Feitelijk is de slimste oplossing voor nu gewoon dat i-tje wegprogrammeren......

Ben ik ook weer met jou eens. Ik krijg ook dezelfde melding in mijn App. Heb zelf al wat ideeën voor een nieuwe tekst. Zal naar mijn idee beter zijn dat het informatie tekentje helemaal weg te halen.

Hebben jullie ook ideeën? Misschien kunnen we wat met jullie tips :$

Groetjes, Lisa
gummetje
Niet alleen het i-tje is vervelend maar vooral ook het feit dat het percentage KW opgewekt ten opzichte van je actuele verbruik niet klopt. Heerlijk achter de feiten aanlopen op de app.
Reputatie 5
Badge +14
Weet het niet zeker maar volgens mij gaat het om een geschat jaarverbruik. Voor het nieuwe jaar, althans voor mij lopend van 22 augustus t.e.m. 21 augustus 2017, is rond de 3100 kWh. de opbrengst van gegarandeerd windtegoed en het reeds opgewekt tegoed zijn voor mij correct.
Reputatie 5
Badge +13
Op de app zie je de opbrengst van het windtegoed ten opzichte van je verwachte jaarverbruik.

Je verwachte jaarverbruik is het historisch gemiddeld jaarverbruik van jouw adres. Dat wil zeggen hoeveel energie er gemiddeld per jaar is verbruikt in de afgelopen 5 jaar op jouw adres.

Groetjes, Tanja

Reageer