Beantwoord

Contract gegevens - waar kan ik ze vinden op de site?

• 21 september 2017
  • 3 reacties
  • 114 keer bekeken

Waar ergens op de site kan ik zien wat voor Qurrent contract dat ik heb en of ik normaal/dal tarief hebt of gewoon std normaal?
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 25 september 2017, 09:13

Hoi Sara,

Je contractgegevens staan in 'Je profiel', wat staat in het menu onder 'Administratie', in je openingsscherm. Als je vervolgens klikt op 'Contractgegevens', kun je al jouw contract voorwaarden inzien.

Op dit moment neem je energie af tegen normaal/dal tarief (dubbeltarief). Dit staat automatisch zo ingesteld als je twee telwerken hebt. Mocht je dat willen, dan kunnen wij dat aanpassen.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Sara,

Je contractgegevens staan in 'Je profiel', wat staat in het menu onder 'Administratie', in je openingsscherm. Als je vervolgens klikt op 'Contractgegevens', kun je al jouw contract voorwaarden inzien.

Op dit moment neem je energie af tegen normaal/dal tarief (dubbeltarief). Dit staat automatisch zo ingesteld als je twee telwerken hebt. Mocht je dat willen, dan kunnen wij dat aanpassen.

Groet,
Tomer
Beste Tomer, misschien ben ik blind, maar ik zie nog steeds nergens of ik normaal/dal of std. normaal tarief hebt in mijn contractgegevens op mijn energie. Ik had in het begin bij Qurrent overgang, telefonische iemand gevraagd dat ik wilde enkel tarief, maar dat blijkt nu niet te zijn. Zou fijn zijn als dit ergens in mijn contract gegevens terug te checken is.
Mvg Sara
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Sara,

Ik wilde net je vraag beantwoorden, maar zie dat een collega van mij me eerder af was per telefoon :)

Als ik het goed begrijp heeft mijn collega al je vagen beantwoord. Mocht je alsnog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Groet,
Tomer

Reageer