Vraag

controleren

  • 24 juni 2019
  • 1 reactie
  • 217 keer bekeken

Het zou toch wel eens goed van jullie zijn ,als je eens met goede antwoorden komt .
volgens mij worden we een beetje aan het lijntje gehouden met ontwijkende antwoorde nl waarom zie ik mijn wind te goed niet meer en stroom en gas verbruik is ook niet meer te zien sinds 10 dagen zijn de grafieken al niet meer bij gewerkt.

1 reactie

Reputatie 1
Badge +3
Hoi @M.H.A.vanPutten,

Bedankt voor je bericht.

Er is op dit moment inderdaad sprake van een storing in de weergave van het Windtegoed. Helaas komen we IT-krachten tekort omdat al onze IT-medewerkers momenteel bezig zijn met het overzetten van Qurrent klanten naar de Greenchoice omgeving. De storing zal dus niet op korte termijn worden verholpen.

Mijn excuus voor het ongemak. Alle opwek van je windtegoed wordt natuurlijk wel geregistreerd en verrekend op je jaarnota.

Reageer