Beantwoord

Dagelijks uitlezen meterstand werkt niet?

• 8 maart 2017
  • 6 reacties
  • 258 keer bekeken

Goedendag,

Ik krijg geen duidelijk overzicht van mijn verbruik ondanks dat mijn meterstanden dagelijks mogen worden uitgelezen, is hier wat aan te doen ?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 15 maart 2017, 14:18

Hoi PGossen, bedankt voor het sturen van de printscreens. Het ziet eruit alsof het je meter op 2 maandelijks uitlezen staat, dan zie je gelijke dagtotalen. Maar je meterstanden komen wel dagelijks binnen. Ik heb dit doorgestuurd naar onze technische dienst zodat zij dit kunnen oplossen.

Hoi RoelofJonge, Ik zie dat je dagstanden wel bij ons binnenkomen, maar dat de uitleesfrequentie op niet uitlezen stond. Ik heb dit zojuist aangepast. Kan je over 3 dagen kijken of het dan wel werkt?

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi PGossen,

Ik dat je meterstanden dagelijks worden uitgelezen via je slimme meter en dat deze data ook bij ons binnenkomt. Zie je nu helemaal geen grafiek? Of kan je anders een printscreen maken van wat je ziet?

Groeten van Tanja
In de grafiek is elke dag hetzelfde in de maand februari, en in maart zie ik alleen lege grafiek.
printscreen voeg ik bij.
Hi PGossen,

Ik heb hier ook last van. Helaas is dit probleem als sinds januari en nog steeds niet opgelost.

Van Tanja heb ik begrepen dat er problemen zijn met de meterstanden en dat de technische dienst hiermee bezig zijn.

Gr,
Daan
Ook bij mij is het weergeven van de meterstanden een drama. In eerste instantie vanaf 2 januari tot 1 maart niet zichtbaar. Toen een paar dagen wel. Maar sinds tien dagen alweer niet. Lekker bezich die technische dienst!
Reputatie 5
Badge +13
Hoi PGossen, bedankt voor het sturen van de printscreens. Het ziet eruit alsof het je meter op 2 maandelijks uitlezen staat, dan zie je gelijke dagtotalen. Maar je meterstanden komen wel dagelijks binnen. Ik heb dit doorgestuurd naar onze technische dienst zodat zij dit kunnen oplossen.

Hoi RoelofJonge, Ik zie dat je dagstanden wel bij ons binnenkomen, maar dat de uitleesfrequentie op niet uitlezen stond. Ik heb dit zojuist aangepast. Kan je over 3 dagen kijken of het dan wel werkt?

Groeten van Tanja

Reageer