Vraag

Dashboard geeft geen nieuwe dagelijkse uitlezing meer

  • 4 maart 2018
  • 3 reacties
  • 167 keer bekeken

Hallo,

Omdat ik benieuwd ben naar mijn dagelijks verbruik heb ik de uitlezing op 'dagelijks' staan. Dat werkte prima tot een week geleden, sinds 26/02/2018 komt er geen nieuwe data meer bij, ook niet in het meterstanden overzicht. Een snelle blik in de meterkast laat echter zien dat we wel degelijk stroom en gas verbruiken, en dat zal ook best hard zijn gegaan de laatste week. In eerdere bericht hier op het forum zie ik dat deze klacht wel vaker voorkomt, kan iemand hier wat aan doen?

Groet,Marc

3 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Al sinds 1947 zitten er bugs in de server van Qurrent.



https://www.bbvaopenmind.com/en/when-computer-bugs-where-real-insects/

Groet, Frans
Reputatie 5
Badge +14
Windvliegjes.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi MBoum,

Welkom op de community. Zou je ons een screenshot kunnen sturen van wat je wel ziet in Mijn Energie? Dan geef ik dit door aan mijn collega's van de technische afdeling. Zodra we een update hebben laat ik het weten!

Groet,

Jeroen

Reageer