Vraag

Dashboard mijn qurrent

• 4 februari 2019
  • 2 reacties
  • 129 keer bekeken

Ons dashbord werkt niet goed, ondanks herhaaldelijk contact. Er staan twee adressen in, op de ene gebruiken we geen stroom, op de andere geen gas! Ons stroomverbruik kunnen we helemaal niet aflezen. We hebben dit al zo vaak gemeld maar het werkt nog steeds niet goed.

2 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Gerko,

Ik heb nogmaals geprobeerd je instellingen te wijzigen, het lijkt erop dat ze niet goed stonden nog.
Dat zou betekenen dat je komend weekend weer verbruik zou moeten zien binnenkomen (als deze storing is opgelost).
Mocht je na het weekend nog steeds niets zien, laat het ons dan weten, dan moeten we er wat dieper in duiken.
Zou je dan ook direct een screenshot willen meesturen?

Alvast bedankt!

Groet, Joost

Ik heb al een paar keer hierover gebeld. Mijn dashboard gebruiksgegevens hapert voortdurend. De laatste gebruiksgegevens dateren van 9 oktober en het is nu 23 okt. Dit gebeurt de laatste tijd erg vaak. Ik wil graag mijn gebruik goed monitoren en sturen, maar dat lukt zo niet met een toenemend energiegebruik in de komende wintermaanden. Graag dit probleem oplossen voor eens en altijd oplossen, want het is wel vervelend.

Reageer