Vraag

Dashboard mijn qurrent


Ons dashbord werkt niet goed, ondanks herhaaldelijk contact. Er staan twee adressen in, op de ene gebruiken we geen stroom, op de andere geen gas! Ons stroomverbruik kunnen we helemaal niet aflezen. We hebben dit al zo vaak gemeld maar het werkt nog steeds niet goed.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Gerko,

Ik heb nogmaals geprobeerd je instellingen te wijzigen, het lijkt erop dat ze niet goed stonden nog.
Dat zou betekenen dat je komend weekend weer verbruik zou moeten zien binnenkomen (als deze storing is opgelost).
Mocht je na het weekend nog steeds niets zien, laat het ons dan weten, dan moeten we er wat dieper in duiken.
Zou je dan ook direct een screenshot willen meesturen?

Alvast bedankt!

Groet, Joost

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen