Beantwoord

Dashboard verdwenen

• 1 juni 2017
  • 6 reacties
  • 180 keer bekeken

Sinds ik de qbox besteld heb is het middendeel (waar normaal de grafiek stond) verdwenen. Tevens zie ik mijn windstroom niet meer. (wel het veld maar 0 data)
De box net aangesloten en die werkt zo te zien naar behoren. (via het menu en de android app zie ik alles wel gewoon) Ergens een vinkje teveel of te weinig gezet ???
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 2 juni 2017, 16:26

Hallo Cornelis,

Welkom op de community!

Met een Qbox zou je ook nog gewoon inzicht moeten hebben in Mijn Energie en in de app. Een Qbox zorgt er voor dat je extra informatie te zien krijgt, namelijk bij Energieverbruik - Dag (Mijn Energie) en bij Live (App).

In Mijn Energie zul je op dagniveau wel inzicht krijgen in Qbox data, maar niet van het Windtegoed. Dit Windtegoed is dan weer te zien wanneer je naar het energieverbruik kijk op week-, maand- of jaarbasis.
Let op: het kan 2 dagen duren voordat de Windtegoeddata beschikbaar is, dus wanneer je nu op maandniveau kijkt zie je nog geen Windtegoeddata.

Mijn Energie en de App worden vernieuwd en naar verwachting zullen ze na de zomer worden gelanceerd. Voor die tijd willen we natuurlijk ook dat alles goed zichtbaar is, dus zou je me voor het geval dat een privébericht kunnen sturen? Dan zal ik op onderzoek uitgaan en uitzoeken wat er hier mogelijk verkeerd gaat.

Groeten van Nina
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Cornelis,

Welkom op de community!

Met een Qbox zou je ook nog gewoon inzicht moeten hebben in Mijn Energie en in de app. Een Qbox zorgt er voor dat je extra informatie te zien krijgt, namelijk bij Energieverbruik - Dag (Mijn Energie) en bij Live (App).

In Mijn Energie zul je op dagniveau wel inzicht krijgen in Qbox data, maar niet van het Windtegoed. Dit Windtegoed is dan weer te zien wanneer je naar het energieverbruik kijk op week-, maand- of jaarbasis.
Let op: het kan 2 dagen duren voordat de Windtegoeddata beschikbaar is, dus wanneer je nu op maandniveau kijkt zie je nog geen Windtegoeddata.

Mijn Energie en de App worden vernieuwd en naar verwachting zullen ze na de zomer worden gelanceerd. Voor die tijd willen we natuurlijk ook dat alles goed zichtbaar is, dus zou je me voor het geval dat een privébericht kunnen sturen? Dan zal ik op onderzoek uitgaan en uitzoeken wat er hier mogelijk verkeerd gaat.

Groeten van Nina
Hoi Nina, Ik wil best een prive bericht sturen als ik zou weten hoe dat moet via deze site :D). Ik kan opzich alles wel vinden maar het scherm ziet er zo lullig uit. (in bijgaande video kun je zien wat er gebeurt)
Reputatie 2
Badge +8
Goedemorgen Cornelis,

Bedankt voor jouw creatieve oplossing, Dashboard, the movie haha!

Het is uiteraard niet de bedoeling dat jouw dashboard zo werkt.

Je hebt het misschien al geprobeerd, maar de eerste stap is om te kijken of dit wel lukt in een andere internet browser.

Bijvoorbeeld; Lukt het niet in Internet Explorer, maar wel in Google Chrome of Mozilla Firefox?

Ik hoor graag van je.

Groeten van Giulia
Hoi Giulia,
Zojuist even geprobeerd, maar zowel Chrome, Firefox, Internet explorer als Edge geven hetzelfde resultaat.
Groet Cornelis
Er heeft kennelijk iemand overgewerkt want ik zie hem net weer normaal werken. Bedankt
Er heeft kennelijk iemand overgewerkt want ik zie hem net weer normaal werken. Bedankt

Goed om te horen dat het ook bij jou weer werkt! Bedankt voor het doorgeven.

Groetjes, Lisa

Reageer