Datum velden in website werken niet goed

• 28 februari 2019
  • 5 reacties
  • 228 keer bekeken

Als ik naar `https://mijn.qurrent.nl/v2/MyEnergy` ga, en probeer een tijdsperiode te kiezen, dan zie ik in plaats van een datum
"NaN-NaN-Nan" staan. Dit lijkt me een bugje in jullie website code.

Gebeurt zowel voor gas als voor stroom. In beide gevallen heb ik een periode geselecteerd.

Lijkt me niet correct, graag doorgeven.

mvg

Axel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Axello,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Dit is inderdaad vreemd. Wanneer ik de grafiek bekijk kan ik wel de periode invullen. Welke browser gebruik je?
Ik ga het doorzetten naar onze IT-afdeling. Wanneer ik een update heb dan geef ik je een terugkoppeling.

Groet, Simon
MacOS, Safari.
ik kan de periode prima invullen met de kalender, maar het laat het gewoon niet zien.

dank!

A.
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @Axello,

Over het probleem in jouw energiegrafiek hebben wij helaas nog geen update gekregen van onze IT-afdeling.
Ik hoop dat wij je snel een terugkoppeling kunnen geven.

Groetjes,

Roufaida
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Axello,

Dit probleem lijkt zicht specifiek bij de ipad voor te komen. Als je het op de computer probeert, dan zou het moeten lukken.

We doen ons best om de Mijn Energie omgeving en de app zo goed mogelijk te onderhouden. Maar helaas hebben we in dit geval moeten besluiten dat we het probleem van Mijn Energie op de Ipad niet meer gaan oplossen. We begrijpen dat dat vervelend is. En we hadden graag ander nieuws gebracht. We moeten, gezien de overname door Greenchoice, soms keuzes maken. We kunnen niet oneindig blijven investeren in de Qurrent omgeving. Dat zou niet duurzaam zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Groet,

Simon
Dankjewel voor het eerlijke antwoord.

We zien wel wat de toekomst brengt. Wel wellicht in overweging nemen dat een interessant deel van jullie doelgroep misschien alleen een tablet heeft en minder mensen nog een computer hebben.

Reageer