Beantwoord

De qurrent applicatie op zowel mobiele telefoon als internet is enorm traag sinds 21-12

• 28 december 2017
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Sinds ongeveer 1 week zijn mijn qurrent applicaties enorm traag. Is dit een bekend probleem?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 28 december 2017, 15:13

[Update 28-12 15:45]
Ik krijg zojuist bericht dat de traagheid die er vanmiddag was weer opgelost is. Mochten jullie nog problemen ondervinden hoor ik het graag.
Groetjes, Tanja

Hoi P.M.A.M.Bogers en John.v, ik heb zojuist IT gesproken en het klopt dat sommige mensen vandaag traagheid kunnen ondervinden op de app of Mijn Energie. Er was niet iets bekend over traagheid eerder deze week.

De traagheid van vandaag heeft te maken met de partij die de server beheert. Begin 2018 gaan we over naar een nieuwe server, om de snelheid weer continu op pijl te hebben.

Groetjes van Tanja
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
[Update 28-12 15:45]
Ik krijg zojuist bericht dat de traagheid die er vanmiddag was weer opgelost is. Mochten jullie nog problemen ondervinden hoor ik het graag.
Groetjes, Tanja

Hoi P.M.A.M.Bogers en John.v, ik heb zojuist IT gesproken en het klopt dat sommige mensen vandaag traagheid kunnen ondervinden op de app of Mijn Energie. Er was niet iets bekend over traagheid eerder deze week.

De traagheid van vandaag heeft te maken met de partij die de server beheert. Begin 2018 gaan we over naar een nieuwe server, om de snelheid weer continu op pijl te hebben.

Groetjes van Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Hoi P.M.A.M.Bogers en John.v, goed dat jullie het aangeven.

Ik merk zelf ook dat het vandaag trager is, dit is mij eerder deze week nog niet opgevallen. Ik ga het navragen bij IT en kom er bij jullie op terug!

Groetjes, Tanja
Badge +4
Hier net zo app vraagt vaak om het wachtwoord en dan lukt het wel weer.

Reageer