De tarieven op de website kloppen niet?

• 4 december 2017
  • 4 reacties
  • 117 keer bekeken

de prijsopbouw voor stroom klopt niet op jullie site. de prijs is €0,1454 per kWh. maar jullie optelling energiebelasting en ODE € 0,1087 en btw 0,0252 is samen € 0,1339

kunt u hier uitleg over geven want het is wel verwarrend.
Vriendelijke groet Anna

4 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Hoi Anna,

Op het tarievenblad vind je de echte prijsopbouw:

https://www.qurrent.nl/energietarieven

De echte stroomprijs is zelden minder dan 19 cent per kWh inclusief BTW. Als het minder lijkt, ontbreekt er een component of is het een actietarief.

Op welk stuk van de site vond je dit?

Groet, Frans
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb een verlengingsaanbod gekregen met dezelfde prijs (€0,1454 per kWh). En ik was blijkbaar niet de enige. Dit is al dan niet bewuste misleiding. Ik heb Qurrent om opheldering gevraagd maar tot nu toe niets gehoord:

https://community.qurrent.nl/klantenservice-26/misleidend-verlengingsaanbod-2384
Reputatie 4
Badge +12
Ik heb zelf een verlengingsaanbod gekregen met wel de correcte stroomprijs, maar een fake bedrag voor de elektriciteit die ik teruglever en zonder saldering. Daardoor stond er een maandprijs waarbij ieder ander gillend zou weglopen naar een willekeurige concurrent. Dus van bewuste misleiding zal geen sprake zijn. De verlengingsaanbiedingen worden kennelijk gemaakt door mensen die niet kunnen rekenen of software die niet deugt. Trouwens ook de verlengbonussen in harde euro's of windtegoeden lijken van klant tot klant te verschillen.

Groet, Frans
Reputatie 2
Badge +5
Hi ADekker ( en hallo heren!),

Bedankt voor je berichtje. Ik snap dat dit vreemd overkomt. Zeker voor een verlengingsaanbod. Als ik in jouw positie zou zitten zou ik dit ook zien als een lokkertje.
Ik wil je vragen om een screenshot hiervan te sturen, zodat ik dit voor je verder in behandeling kan nemen. Dan kunnen wij dit ook direct aankaarten bij onze collega's die hierover gaan.

Ik zie dit graag tegemoet.

Groetjes,
Nathan

Reageer