Beantwoord

De waarden in mijn energiegrafiek zie ik nauwelijks veranderen.

Als ik op de app naar LIVE verbruik kijk, zie ik de waarde nauwelijks wijzigen. Kunnen jullie aangeven wat de update-frekwentie is?

Waarom kan ik mijn live verbruik eigenlijk niet zien op de website op mijn dashboard?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 15 oktober 2018, 11:05

Hoi @Djoezz.

Bedankt voor je bericht.

Als ik in je energiegrafieken kijk op de PC zie ik een goede en realistische energiegrafiek:

Jammer dat je deze echter niet terugziet in de mobiele app. Zou je misschien een screenshot door kunnen sturen van wat je momenteel in de app te zien krijgt? Dan kan ik dit doorgeven aan onze IT-afdeling.

Live-verbruik is alleen in te zien in de energiegrafieken onder 'energieverbruik' in de Mijn Energie omgeving en niet gelijk af te lezen in het dashboard.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Djoezz.

Bedankt voor je bericht.

Als ik in je energiegrafieken kijk op de PC zie ik een goede en realistische energiegrafiek:

Jammer dat je deze echter niet terugziet in de mobiele app. Zou je misschien een screenshot door kunnen sturen van wat je momenteel in de app te zien krijgt? Dan kan ik dit doorgeven aan onze IT-afdeling.

Live-verbruik is alleen in te zien in de energiegrafieken onder 'energieverbruik' in de Mijn Energie omgeving en niet gelijk af te lezen in het dashboard.

Groeten,
Julian
Dag Julian,

In de app kan je op de tegel "live" klikken en je ziet dan geen tijd-grafiek, maar een staafmeter die het actuele verbruik hoort weer te geven. Die functie bedoel ik, niet de energie grafiek die je hierboven laat zien.

Ik heb overigens gelijk een tweede vraag, ik zie dat ik bijna constant een rust-verbruik heb van 300 Watt. Is dat normaal?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Djoezz.

Bedankt voor je reactie.

Vreemd dat dit probleem zich wel voordoet in de mobiele app bij het live-verbruik maar niet op de website. Het lijkt er dus op dat dit een probleem van de mobiele app specifiek is.
Je zou kunnen proberen om de mobiele app te verwijderen en deze opnieuw te installeren. Voor de zekerheid heb ik ook alvast een taak hiervoor doorgezet naar onze IT-afdeling.

Wat betreft het rust-verbruik van 300 Watt, je zou hiervoor kunnen kijken of het invloed heeft om bepaalde apparaten die nu op 'standby' staan van het stroom af te halen en dan weer de live-grafiek van Mijn Energie (op de website, niet op de mobiele app) te checken om te kijken of het rustverbruik is afgenomen.

Groeten,
Julian

Update van Moderator Fokke 24-10-2018

Helaas is onze IT-afdeling er nog niet aan toegekomen er naar te kijken. Hopelijk kan je zo snel mogelijk feedback geven.

Update van moderator Joost 7-11-2018
Helaas hebben we nog geen update voor je. Je hoort zo snel mogelijk van ons!

Update van moderator Julian 14-11-2018
Nog geen nieuws van onze IT-afdeling. Heeft het gewerkt om de mobiele applicatie te verwijderen en opnieuw te installeren?
Reputatie 1
Badge +4
Hoi @Djoezz,

Mijn collega van de IT-afdeling heeft dit voor je gecontroleerd. Op dit moment zijn de gegevens in de app op live-niveau gelijk aan het verbruiksoverzicht dat je in Mijn Energie ziet!

Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag.

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen