Beantwoord

Door Qurrent ingeschat termijnbedrag?

• 14 november 2017
  • 1 reactie
  • 200 keer bekeken

In de de energiemonitor van het Dashboard op Mijn Energie staan, naast het actuele meterverbruik ook twee lijnen opgenomen:
1)Door Qurrent ingeschat verbruik (Blauw)
2)Vergelijkbare husihoudens (grijs)

Mijn vraag gaat over de eerste lijn, het door Qurrent ingeschatte verbruik. Wat betekent deze lijn en hoe is deze opgebouw? Is er een relatie met de maandbedragen?

Bij andere leveranciersbedrijven had ik meestal de mogelijkheid om mij maandbedrag aan te passen op basis van het door de leverancier doorgetrokken geschatte verbruik. Is het doel van deze grafiek hetzelfde? En zo ja, hoe kan ik dat dan berekenen?

Alvast bedankt voor het geven van uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Martijn
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 15 november 2017, 15:41

Hoi Martijn,

Welkom op de community!

We kijken naar het gemiddeld jaarverbruik van de afgelopen vijf jaar. Op basis daarvan is je termijnbedrag opgebouwd.
Ik zie dat je een conventionele meter hebt, als je ons je meterstanden doorgeeft kan ik voor je kijken of het termijnbedrag goed bij je huidige verbruik past.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Martijn,

Welkom op de community!

We kijken naar het gemiddeld jaarverbruik van de afgelopen vijf jaar. Op basis daarvan is je termijnbedrag opgebouwd.
Ik zie dat je een conventionele meter hebt, als je ons je meterstanden doorgeeft kan ik voor je kijken of het termijnbedrag goed bij je huidige verbruik past.

Groet,

Jeroen

Reageer