Beantwoord

Door Qurrent ingeschat verbruik op nul in grafiek

Badge
Mijn slimme meter geeft dagelijks de waardes door. In het staafdiagram zie ik die met een aantal dagen vertraging.
Bovendien bevat het diagram in "Mijn verbruik" een grijze lijn met verbruik gelijkwaardige huishoudens en een blauwe lijn met door Qurrent ingeschat verbruik. Die laatste lijn staat permanent op nul, dat kan niet kloppen.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 15 januari 2018, 13:12

Hallo Jan en Frans,

Bedankt voor jullie bericht.
Het klopt dat de blauwe lijn vanaf januari 2018 niet meer inzichtelijk is in Mijn Energie. Over de periode 2017 staat deze nog wel aangegeven. Dank voor de verwijzing naar het vorige topic!
Zoals jullie weten wordt er gewerkt aan een nieuwe Mijn Energie en App. Omdat alles opnieuw moet worden gebouwd, verwachten we dezen eind van het eerste kwartaal te lanceren.
Wil je toegang tot de demo app? Geef je dan hier op bij Els.

Groet, Nina

Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Het lijkt er op dat de jaarovergang debet is aan deze fout.
Een jaar geleden deed zich het zelfde probleem voor, zie dit topic
Gelukkig heb ik nog een Excel sheet waar ik meer op vertrouw.
Reputatie 4
Badge +12
Hoi Jan,

Ik heb net als vorig jaar hetzelfde. Ze hebben ons nieuwe contractjaar nog niet verwerkt. Je hoeft trouwens niet naar je spreadsheet te kijken. De blauwe lijn van vorig jaar staat er nog.

Groet, Frans
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Jan en Frans,

Bedankt voor jullie bericht.
Het klopt dat de blauwe lijn vanaf januari 2018 niet meer inzichtelijk is in Mijn Energie. Over de periode 2017 staat deze nog wel aangegeven. Dank voor de verwijzing naar het vorige topic!
Zoals jullie weten wordt er gewerkt aan een nieuwe Mijn Energie en App. Omdat alles opnieuw moet worden gebouwd, verwachten we dezen eind van het eerste kwartaal te lanceren.
Wil je toegang tot de demo app? Geef je dan hier op bij Els.

Groet, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen