Is het mogelijk om een download van mijn verbruik te doen, per dag, gas en stroom, zoals nu kan via de "Mijn Qurrent" omgeving, maar dan 1 bestand voor alle dagen sinds het start gebruik (okt 2016)?
Ik kan dat nu zelf doen als ik mijn gegevens downloadt uit de "Mijn Qurrent" omgeving, maar dan moet ik steeds 1 week in het verleden selecteren, dan 1 bestandje downloaden voor stroom, en een aparte voor gas, dan de volgende week in het verleden selecteren en het weer apart voor stroom en gas doen.
Is er een mogelijkheid om 1 CSV bestand te downloaden van mijn verbruik per dag, sinds de start van verbruik? Of misschien twee, een voor stroom en 1 voor gas?
Achtergrond:
Sinds november vorig jaar houd ik via de P1 poort van de slimmer meter, mijn eigen verbruik bij en stop dat in een database voor analyse, dat werkt prima. Echter, ik zou graag ook de data uit het verleden daaraan toevoegen.
Groet,
Arno&Heddy
Beste antwoord door Julian van Qurrent
Helaas zal de data niet op een andere manier beschikbaar worden gemaakt dan in een JSON-bestand.
Deze zegt niet veel als je weinig verstand hebt van programmeren maar helaas kan de data niet op een andere manier beschikbaar worden gemaakt.
Mijn excuus voor het ongemak.
Groeten,
Julian