Beantwoord

Eigen meterstanden opgeven extra kolom "opname datum"?

• 2 januari 2017
  • 3 reacties
  • 178 keer bekeken

Sinds een jaar houd ik mijn meterstanden bij en geef ze door. Echter kan ik ze niet altijd op het opname tijdstip gelijk doorgeven, dat kan wel dagen schelen omdat er steeds wat anders tussen komt.
Hierdoor zijn de vertalingen naar grafieken niet juist, omdat alleen de opgave datum gebruikt wordt.
Mijn vraag : kan bij de opgave ook een kolom "opname datum" toegevoegd worden welke dan ook tevens gebruikt wordt in de verbruiksberekeningen en grafieken. De datum van doorgeven kan dan wel in de kolom bijzonderheden opgenomen worden.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 3 januari 2017, 12:00

Hoi Gosjan,

Dankjewel voor de tip! Ik heb deze doorgegeven aan ons team dat Mijn Energie ontwikkeld.

Je kan natuurlijk ook op het moment dat je in de gelegenheid bent om meterstanden in te voeren in Mijn Energie ze direct bij de meterkast opnemen.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Gosjan,

Dankjewel voor de tip! Ik heb deze doorgegeven aan ons team dat Mijn Energie ontwikkeld.

Je kan natuurlijk ook op het moment dat je in de gelegenheid bent om meterstanden in te voeren in Mijn Energie ze direct bij de meterkast opnemen.

Groetjes, Tanja
Hi Tanja,
bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd naar het vervolg.
Jouw tip is natuurlijk juist, maar dan ontstaan onregelmatige periodes, terwijl ik juist steeds dezelfde periodes door de jaren heen heb genoteerd om te kunnen vergelijken.
Groetjes, Gosjan
Reputatie 5
Badge +13
Dat begrijp ik :)

Groetjes, Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen