Beantwoord

Energiemonitor is niet op dagelijks uitlezen in te stellen

• 2 maart 2017
  • 1 reactie
  • 114 keer bekeken

Ik had mijn energiemonitor op dagelijks uitlezen staan maar sinds vorige week kreeg ik vreemde gegevens. Bij het controleren zag ik dat het uitlezen plotseling op tweemaandelijks stond. Terugzetten naar dagelijks en Opslaan leek te werken, maar dus niet. De wijziging wordt niet opgeslagen.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 13 maart 2017, 16:07

Hoi W.J.Smits,

De uitleesfrequentie van je slimme meter kan je in Mijn Energie aanpassen. Het duurt na het aanpassen ongeveer 3 dagen voordat de aanpassing met je slimme meter is gewijzigd.

Jammer om te vernemen dat je bent overgestapt. We kunnen alleen je meterstanden uitlezen via je slimme meter als je klant bij ons bent. De Qbox kan wel werken als je geen klant bent.

We hopen je in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi W.J.Smits,

De uitleesfrequentie van je slimme meter kan je in Mijn Energie aanpassen. Het duurt na het aanpassen ongeveer 3 dagen voordat de aanpassing met je slimme meter is gewijzigd.

Jammer om te vernemen dat je bent overgestapt. We kunnen alleen je meterstanden uitlezen via je slimme meter als je klant bij ons bent. De Qbox kan wel werken als je geen klant bent.

We hopen je in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Groeten van Tanja

Reageer