Beantwoord

Energieverbruik en windtegoed staat niet in de app?

• 22 maart 2017
  • 1 reactie
  • 172 keer bekeken

Sinds 17 maart is ons contract in gegaan maar op de app is nog niks te vinden aan stroom/gas verbruik of de opgewekte energie met de windtegoeden die we bij ons contract kregen en ook als ik via internet inlog geeft de site onze windtegoeden niet weer.. Als ik het zo op deze community lees zou dat gelijk zichtbaar moeten zijn..?

Is er iets mis gegaan?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 22 maart 2017, 13:41

Hoi Bloetjes, welkom op de community!

Ik zie dat de meterstanden van je elektra en gasverbruik sinds 18-03-2017 dagelijks bij ons binnenkomen.

Kijk je in de app misschien bij dag of live niveau? Dit werkt namelijk alleen met een gratis Qbox. Een slimme meter geeft alleen op week, maand en jaarniveau aan ons data door.

Je windtegoeden zijn inderdaad niet zichtbaar, deze horen wel zichtbaar te zijn vanaf 18-03-2017. De windtegoeden wekken al energie op en dit wordt ook geregistreerd, alleen door een storing zie je deze momenteel niet. Onze technische dienst is er druk mee bezig om dit weer zo snel mogelijk zichtbaar te maken.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Bloetjes, welkom op de community!

Ik zie dat de meterstanden van je elektra en gasverbruik sinds 18-03-2017 dagelijks bij ons binnenkomen.

Kijk je in de app misschien bij dag of live niveau? Dit werkt namelijk alleen met een gratis Qbox. Een slimme meter geeft alleen op week, maand en jaarniveau aan ons data door.

Je windtegoeden zijn inderdaad niet zichtbaar, deze horen wel zichtbaar te zijn vanaf 18-03-2017. De windtegoeden wekken al energie op en dit wordt ook geregistreerd, alleen door een storing zie je deze momenteel niet. Onze technische dienst is er druk mee bezig om dit weer zo snel mogelijk zichtbaar te maken.

Groeten van Tanja

Reageer