Beantwoord

'Energieverbruik' pagina in Mijn Energie doet het niet?

  • 19 november 2018
  • 4 reacties
  • 192 keer bekeken

Hoi,
Ik heb al een aantal weken problemen om de pagina 'energieverbruik' te openen. Steeds krijg ik de melding

Er is iets mis gegaan

Sorry, deze pagina is momenteel niet beschikbaar, probeer het later nog eens.

Wat kan ik hieraan doen? Ook op de app geeft hij aan 'kon de gegevens niet ophalen van de server, probeer het later nog eens'. Terwijl er wel recente meterstanden in het systeem staan.

Dank!
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 21 november 2018, 15:52

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!
Inmiddels hebben mijn collega's van de IT-afdeling dit opgelost. Morgen zou alles weer zichtbaar moeten zijn!

Mocht er toch nog iets niet kloppen dan horen we dat uiteraard graag.

Groet, Joost
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Marieke,

bedankt voor je bericht.

Dit is een probleem dat bij meerdere klanten van ons speelt. Onze IT-afdeling is hier inmiddels van op de hoogte en probeert dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Groeten,
Julian
Dan ben ik ook 1 van de meerdere klanten.
Gaat weer goed met de app en de website.
Nogmaals de opmerking dat jullie een update eerst moeten testen alvorens die onlone te zetten.
Openen van de pagina energieverbruik lukt (nog steeds) niet!
Vervelend, ook omdat ik geen er idee van heb of dit jullie aandacht heeft of niet...
Hopelijk snel een reactie en oplossing van dit probleem!
Reputatie 2
Badge +9
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!
Inmiddels hebben mijn collega's van de IT-afdeling dit opgelost. Morgen zou alles weer zichtbaar moeten zijn!

Mocht er toch nog iets niet kloppen dan horen we dat uiteraard graag.

Groet, Joost

Reageer