Als de uitleesfrequentie van je slimme meter op dagelijks uitlezen (en dit is bij jouw slimme meter het geval) staat zou dit inderdaad mogelijk moeten zijn.
Het is wel zo dat deze dagstanden met (maximaal) vier dagen vertraging worden getoond in je energiegrafiek. Je kan daardoor niet live je energieverbruik terug zien maar ziet wel je energieverbruik van bijvoorbeeld afgelopen donderdag terug.
Mocht je nu niet met deze vier dagen vertraging je energieverbruik kunnen inzien in de mobiele applicatie. Laat dit dan alsjeblieft aan ons weten en stuur een screenshot door van wat je momenteel in de mobiele app te zien krijgt, dan zal ik hiermee naar onze IT-afdeling gaan en vragen of zij het probleem kunnen verhelpen.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.