Beantwoord

Energieverbruik van het voorgaande jaar niet zichtbaar?

• 18 februari 2017
  • 1 reactie
  • 141 keer bekeken

Goedendag,

eerder bij het afsluiten van een contract bij mijn vorige energieleverancier kon ik ook zien wat het jaarverbruik was van de bewoners die hier voor mij woonden. Zij hadden destijds een contract bij Nuon, ik ben begonnen bij NLE. Ik kan dit alleen niet terug vinden bij Qurrent. Ik heb nu een iets ander beleid m.b.t. energieverbruik en ik wil graag kunnen inzien of dit mij voordeel oplevert in vergelijking met vorig jaar. Is dit beschikbaar bij Qurrent? En zo ja, waar?

Mvg Tessa
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 20 februari 2017, 14:56

Hoi Tessa,

Welkom om de community! Ik zie dat je een ouderwetse meter hebt (geen slimme). Om je verbruik in te kunnen zien zijn er 2 manieren:

1 Je kan in Mijn Energie handmatig meterstanden invoeren. Dan zie je je verbruik op basis van je meterstanden. *Dit werkt momenteel niet bij iedereen
2 Je kan een gratis Qbox nemen, hiermee wordt je elektra meter automatisch uitgelezen en zie je het verbruik in Mijn Energie en de app. De Qbox is gratis, je betaald alleen borg.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Tessa,

Welkom om de community! Ik zie dat je een ouderwetse meter hebt (geen slimme). Om je verbruik in te kunnen zien zijn er 2 manieren:

1 Je kan in Mijn Energie handmatig meterstanden invoeren. Dan zie je je verbruik op basis van je meterstanden. *Dit werkt momenteel niet bij iedereen
2 Je kan een gratis Qbox nemen, hiermee wordt je elektra meter automatisch uitgelezen en zie je het verbruik in Mijn Energie en de app. De Qbox is gratis, je betaald alleen borg.

Groetjes, Tanja

Reageer