Beantwoord

Er is een storing in het opvragen van de meterstanden in Mijn Energie.

  • 26 november 2018
  • 13 reacties
  • 280 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +7
Via de browser in het dashboard van Mijn Energie is het sinds vandaag niet mogelijk de meterstanden op te vragen.
Ik krijg de melding: LET OP: De standen konden niet opgehaald worden; probeer de pagina te verversen. Dit geeft echter geen resultaat.

Maakt niet uit of je Chrome of Edge gebruikt.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
icon

Beste antwoord door hetbruineleven 27 november 2018, 14:10

Het systeem is weer in de lucht! De meterstanden zijn weer bereikbaar in Mijn Energie!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Het systeem is weer in de lucht! De meterstanden zijn weer bereikbaar in Mijn Energie!
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Jan,
Dankjewel voor je bericht en voor de update.
Goed te horen dat alles het weer doet:)

Groet, Joost
Reputatie 3
Badge +7
Via de browser in het dashboard van Mijn Energie is het sinds vandaag niet mogelijk de meterstanden op te vragen.
Ik krijg de melding: LET OP: De standen konden niet opgehaald worden; probeer de pagina te verversen. Dit geeft echter geen resultaat.

Maakt niet uit of je Chrome of Edge gebruikt.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Jan,

Wat vervelend om te horen. Ik ga het voor je doorzetten naar de IT-afdeling, maar weet zeker dat ze om een screenshot gaan vragen. Zou je een screenshot willen maken van de foutmelding dan zet ik het door en hoop ik snel bij je terug te kunnen komen.

Groet,

Fokke
Reputatie 3
Badge +7
Beste Fokke,

Het goede nieuws is dat de meterstanden weer zichtbaar zijn.
Het slechte nieuws is dat ik dus geen print screen kan maken.
Ik wil wel even aangeven dat ik deze storing dit jaar al 4 keer heb meegemaakt en heb gemeld.
Ik zal de volgende keer een printscreen meesturen.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Jan,

Goed om te horen dat alles nu goed functioneert. Mocht dit probleem zich in de toekomst weer voordoen, dan horen we het graag.

Groet,
Tomer
Krijg al een jaar lang deze melding........
https://
Let op: De standen konden niet opgehaald worden: probeer de pagina te verversen
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Allaart,

Dankjewel voor je bericht. Vreemd dat er niets te zien is in jouw overzicht.
Ik zet je foutmelding door naar de IT-afdeling. Ik hoop dat we snel iets voor je kunnen doen.

Je hoort van ons!
Groet, Joost
Reputatie 1
Badge +3
Krijg al een jaar lang deze melding........https://
Let op: De standen konden niet opgehaald worden: probeer de pagina te verversen


Bij mij ook Allaart,

Het lijkt dat de IT van Qurrent dat niet weet op te lossen. Bij mij al bijna 2 jaar zo.
Ik ben al wel 50 berichtjes verder maar het is nog steeds niet opgelost.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MoniqueFasel.

Het probleem met het ophalen van je meterstanden duurt inderdaad al erg lang.
Joost heeft daarom gevraagd of dit probleem besproken kan worden met onze IT-specialisten die dit probleem hopelijk dan gelijk zullen verhelpen.

We houden je op de hoogte.

Groeten,
Julian

Krijg al een jaar lang deze melding........https://
Let op: De standen konden niet opgehaald worden: probeer de pagina te verversen
Bij mij ook Allaart,

Het lijkt dat de IT van Qurrent dat niet weet op te lossen. Bij mij al bijna 2 jaar zo.
Ik ben al wel 50 berichtjes verder maar het is nog steeds niet opgelost.

Bij mij vanaf moment gasmeter wissel. Snap ik aan de ene kant wel maar is nu langer dan een jaar terug. Aan de andere kant.... ik mis het ook niet zo erg 🙂
Reputatie 1
Badge +3
Tja @AllaartPeeks als dat nu het enige was wat er mis gaat maar mijn account is blijkbaar op vrijdag de 13de aangemaakt.
verder wek ik zelf meer energie op als dat ik afneem en door de meterstanden en de opgewekte KWH in een tabel te zetten kan ik zien hoeveel ik werkelijk gebruik.
Ben
Reputatie 2
Badge +4
@MoniqueFasel
Het probleem is doorgezet naar de IT afdeling. Deze gaan de oorzaak achterhalen en het probleem oplossen. Helaas moeten we nu dus afwachten. Excuses dat de oplossing al zo lang op zich laat wachten.

@AllaartPeeks
Zoals mijn collega al aangaf heeft hij een foutmelding gemaakt. Op dit moment heb ik helaas nog geen update over de situatie.

Groeten,

Simon

Reageer