Beantwoord

Er komen geen nieuwe verbruiksgegevens sinds 28-1 in mijn qurrent app, waarom?

• 7 februari 2019
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Ik heb vorige week mijn cv ketel instellingen aangepast en wil heel graag dagelijks mijn verbruik volgen maar er komt geen nieuwe data bij in de qurrent app sinds 28-1? Hoe komt dat? Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 11 februari 2019, 13:28

Hoi @FritsS.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Je kan op je nieuwe adres momenteel nog geen energieverbruik monitoren in je energiegrafieken omdat je nog geen slimme meters hebt op dit adres volgens het meetregister.
Conventionele meters zijn niet in staat om meterstanden digitaal door te geven en daarom is digitale monitoring momenteel nog niet mogelijk.

Je kan hier controleren wanneer je netbeheerder bij jou in de buurt slimme meter komt plaatsen. Mocht je per se geen slimme meter willen dan kan je kijken naar de mogelijkheden van een energieverbruiksmanager.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @FritsS.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Je kan op je nieuwe adres momenteel nog geen energieverbruik monitoren in je energiegrafieken omdat je nog geen slimme meters hebt op dit adres volgens het meetregister.
Conventionele meters zijn niet in staat om meterstanden digitaal door te geven en daarom is digitale monitoring momenteel nog niet mogelijk.

Je kan hier controleren wanneer je netbeheerder bij jou in de buurt slimme meter komt plaatsen. Mocht je per se geen slimme meter willen dan kan je kijken naar de mogelijkheden van een energieverbruiksmanager.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen