Beantwoord

Feedback over Qurrent app

L.s.,

Verwachten jullie dat de Qurrent App ooit gaat werken? Al sinds ik overgestapt ben is de App onbruikbaar, bij Greenchoice was de App super, altijd juist en snel op de hoogte van je verbruik en opwekking. Begrijp echt niet dat Qurrent dit, in mijn ogen simpele maar zeer belangrijke, instrument niet in orde kan krijgen.

Hoor graag,

F.P. van Beek
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 19 juli 2017, 10:17

Hoi F.P.VanBeek,

Welkom op de Qurrent Community, fijn je hier te zien!

De app gaat zeker weer werken.

Ik verzoek je vriendelijk om deze topic in de gaten te houden.
Vandaag zal ik er een update plaatsen over de vooruitgang,

Groeten van Giulia

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi F.P.VanBeek,

Welkom op de Qurrent Community, fijn je hier te zien!

De app gaat zeker weer werken.

Ik verzoek je vriendelijk om deze topic in de gaten te houden.
Vandaag zal ik er een update plaatsen over de vooruitgang,

Groeten van Giulia
Badge +2
L.s.,

Verwachten jullie dat de Qurrent App ooit gaat werken? Al sinds ik overgestapt ben is de App onbruikbaar, bij Greenchoice was de App super, altijd juist en snel op de hoogte van je verbruik en opwekking. Begrijp echt niet dat Qurrent dit, in mijn ogen simpele maar zeer belangrijke, instrument niet in orde kan krijgen.

Hoor graag,

F.P. van Beek

Heb er eerlijk gezegd eigenlijk weinig vertrouwen in. Sinds ik ben overgestapt naar Qurrent heeft dit niet stabiel gewerkt, zelfs weken zonder registratie.
En dat in 2017, zou je zeggen geen probleem!
Badge +2
Uiteraard weer geen update!!!!!!!

Van alles beloven maar niks nakomen cq oplossen.

Waardeloze beloftes!!!!!
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Emelston,

Giulia probeerde jullie al eerder te voorzien van een antwoord in het algemene topic, maar zoals in het topic staat aangegeven zal Giulia vandaag nog een update geven.
Wordt vervolgd!

Groetjes, Nina
Vandaag is mijn contract ingegaan. Hiervoor kon ik de app wel gebruiken maar gaf hij nul windtegoeden aan, maar deed wel wat. Nu geeft ie al m’n windtegoeden aan maar blijft ie hangen in ‘bezig met ophalen’ maar er gebeurt niks...

Mvg,

Sjoerd
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Sjoerd,

Bedankt voor je bericht. Welkom bij Qurrent!

Een dag na ingang van het contract wordt de Windtegoed data ingeladen. In de avond van 15 december zou dus de eerste data inzichtelijk voor je moeten zijn.
Krijg je inmiddels wel al je data door?
Ik zie dat hier in ieder geval dat al je Windtegoeden actief zijn en dat er opwek wordt geregistreerd.

Groetjes, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen