Beantwoord

Fout in Mijn energie, advies maandbedrag?

  • 5 december 2016
  • 6 reacties
  • 316 keer bekeken

Sinds vorige week kan ik onder het kopje gas niet meer zien of jullie adviseren mijn bedrag aan te passen of niet dit omdat het bedrag niet zichtbaar is in het scherm. kan deze aangepast worden? zodat ik het bedrag wel weer zie! alvast bedankt...
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 14 december 2016, 13:32

Hoi GjBos,

Kan je een printscreen sturen van wat je ziet? Ik ben namelijk niet bekend met het probleem.

*Mocht je je maandbedrag willen aanpassen kan de klantenservice dit ook voor je doen.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Ze zijn bij de technische dienst nog bezig met het uitzoeken!

Ik houd je op de hoogte :)

Groetjes, Tanja
Badge +5
Ja ik ook, wordt tijd dat ik ermee stop, ik wordt veel te dik.. 🆒
Heeft geen zin blijft leeg..... en ik ruim elke dag al de cookies op...
Badge +5
En als je CTRL inhoud (linksonder) en dan F5.
Hiermee maak je de cache leeg van je browser en wordt het scherm helemaal opnieuw ingeladen.
Wie weet helpt dat.
Beste Tanja zie afdruk!!!
Reputatie 5
Badge +13
Hoi GjBos,

Kan je een printscreen sturen van wat je ziet? Ik ben namelijk niet bekend met het probleem.

*Mocht je je maandbedrag willen aanpassen kan de klantenservice dit ook voor je doen.

Groetjes, Tanja