Vraag

Foute weergave energieverbruik grafiek in Mijn Energie

• 14 februari 2018
  • 4 reacties
  • 152 keer bekeken

Badge
kan de data van mijn energieverbruik to van 1 tot 18 Januari op nul gezet worden, nu geeft dit een zeer hoge negatieve waarde waardoor het energieverbruik in de jaar grafiek niet uit te lezen is, dit geldt zowel voor gas als elektra verbruik.

Deze waarde is negatief gegaan na een meter wissel door Stedin.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi PEngelsman,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad een negatief verbruik. Ik heb onze technische afdeling hiervan op de hoogte stellen, zodat zij het aanpassen.

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @PEngelsman,

Excuses dat het zo lang geduurd heeft.
De meterstanden zijn opnieuw ingelezen en het negatieve verbruik zou weg moeten zijn.

Kan je dit bevestigen?

Groet,
Tessa
Badge
Hoi Tessa,
helaas zie ik nog steeds tot 18 januari een negatief verbruik van -1003,48 KWH / dag waardoor ik het jaarverbruik niet goed kan zien in de grafiek. zie ook bijgevoegde screenshot

Reputatie 3
Badge +9
Hey @PEngelsman,

Jammer om te horen dat het probleem nog steeds niet is verholpen.
Ik heb de screenshots die je ons hebt verstuurd via de community doorgezet in een taak naar onze technische afdeling met de uitleg van de situatie erbij.
Ik hoop dat zij iets aan deze screenshots hebben en het probleem zodoende kunnen verhelpen.
Wanneer het probleem is verholpen, ontvang je hiervan natuurlijk bericht van ons.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen