Beantwoord

Gasmeter stand invullen in Mijn energie?

• 7 maart 2017
  • 4 reacties
  • 220 keer bekeken

Beste Qurrent

Wanneer wordt het mogelijk zelf de gasmeter stand (ik heb een analoge meter) in te vullen op de website?
Ik zou graag inzicht willen krijgen in mijn verbruik.

Met vriendelijke groeten,
Ruud
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 14 maart 2017, 09:25

Hoi Ruud,

Dat kan al 🙂 Als je naar meterstanden gaat in Mijn Energie - > En dan klikt op gas -> kies periode -> vul hier je meterstanden in

We zijn trouwens een een nieuwe Mijn Energie en app aan het bouwen die nog beter wordt 🙂 .

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Ruud,

Bedankt voor het sturen van de printscreen. Ik had dat NaN NaN nog niet eerder gezien. Ik heb dit ook doorgestuurd naar de technische dienst.

De mail over 'de onvolledige aanmelding' herkent nog niet dat je e-mailadres al bekend bij ons is. Ik heb dit doorgegeven aan de technische afdeling met de vraag of het mogelijk is om dit aan te passen en wel je e-mailadres herkent.

Groeten van Tanja
Ik ga het nog een keer zeggen, ik ben best handig met computers, en heb die verse malen gecheckt maar hier kan het dus niet!!!! Er valt niks in te vullen en dat NaN NaN blijft staan..... zo frustrerend dit, omdat ik dit al meerdere malen heb doorgegeven!

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Ruud,

Dat kan al 🙂 Als je naar meterstanden gaat in Mijn Energie - > En dan klikt op gas -> kies periode -> vul hier je meterstanden in

We zijn trouwens een een nieuwe Mijn Energie en app aan het bouwen die nog beter wordt 🙂 .

Groeten van Tanja

Reageer