Beantwoord

Gasverbruik sinds jaarrekening niet correct op dashboard

Badge
Hallo

Op de startpagina van je dashboard zie je je verbruik van gas en elektra sinds je laaste jaarrekening.
Voor elekra klopt dit, voor gas staat het totaalverbruik van voor de jaarrekening samen met het verbruik na de jaarrekening.

Kan je dit zelf ergens corrigeren, of moeten jullie daar aan sleutelen?

Graag een antwoord

Pieter
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 15 maart 2017, 16:00

Hoi Pieter, excuus voor de verlate reactie!

Ik denk dat dit alleen door onze technische dienst aangepast kan worden. Ik heb je bericht naar hun doorgestuurd zodat zij dit kunnen aanpassen.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Pieter, excuus voor de verlate reactie!

Ik denk dat dit alleen door onze technische dienst aangepast kan worden. Ik heb je bericht naar hun doorgestuurd zodat zij dit kunnen aanpassen.

Groeten van Tanja
Hallo

Op de startpagina van je dashboard zie je je verbruik van gas en elektra sinds je laaste jaarrekening.
Voor elekra klopt dit, voor gas staat het totaalverbruik van voor de jaarrekening samen met het verbruik na de jaarrekening.

Kan je dit zelf ergens corrigeren, of moeten jullie daar aan sleutelen?

Graag een antwoord

Pieter

Dag Pieter,

Hier is in de tussentijd aangewerkt. Mocht het nog steeds niet kloppen, dan vernemen wij dat graag!

Groetjes, Lisa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen