Beantwoord

Geen data in Mijn Energie, komt dit door een storing?

  • 1 februari 2017
  • 1 reactie
  • 163 keer bekeken

Hallo
We zien geen inkomende data voor de maanden oktober-november-januari momenteel.
Hoe komt dat ineens?
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 22 februari 2017, 11:17

Hoi N.E.Bekker,

Heel erg vervelend dat je je gegevens van oktober t/m januari mist! Heb je ze eerst wel in kunnen zien? Ik zie namelijk dat er wat aan de hand is met je meter waardoor de data niet goed uitgelezen kon worden.
Groeten, De laatste meterstand die we hebben dateert van 1 november 2016, dit is ook de datum tot wanneer je je verbruik zichtbaar is in MijnEnergie. Ik zou je aanraden om contact op te nemen met het Nationale storingsnummer 0800-9009 en je netbeheerder verzoeken om je meter na te laten kijken.

Natalia
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi N.E.Bekker,

Heel erg vervelend dat je je gegevens van oktober t/m januari mist! Heb je ze eerst wel in kunnen zien? Ik zie namelijk dat er wat aan de hand is met je meter waardoor de data niet goed uitgelezen kon worden.
Groeten, De laatste meterstand die we hebben dateert van 1 november 2016, dit is ook de datum tot wanneer je je verbruik zichtbaar is in MijnEnergie. Ik zou je aanraden om contact op te nemen met het Nationale storingsnummer 0800-9009 en je netbeheerder verzoeken om je meter na te laten kijken.

Natalia

Reageer