Sinds 1 januari tot nu (4 januari) zie ik geen energiegegevens in Mijn Qurrent omgeving.
Vanmorgen gebeld met de klantenservice. Hier is mijn uitleesperiode omgezet van maandelijks naar dagelijks. Geen verandering. Dus geen data. In principe moet je dit als gebruiker toch zelf kunnen.
Lezend op de community ben ik nietde enige met deze problemen.
Wat is er aan te doen ?
Beste antwoord door Joost van Qurrent
De vertraging bij het opvragen van de gegevens kan 2-4 dagen zijn.
Ik verwacht dat morgen je eerste verbruik dus wel binnen moet komen (van 4 januari).
Mocht je eind van de week nog niets zien, controleer dan of je verbruik wel zichtbaar is in de 'maandweergave'.
Als je nergens iets ziet, dan horen we dat heel graag!
Daarnaast is het ook mogelijk om de frequentie van uitlezen aan te passen. Dit doe je op je dashboard onder 'slimme meter instellingen'. Je kunt daar bijvoorbeeld ook kiezen voor het uitlezen per kwartier.
Groet, Joost