Beantwoord

Geen data upload in mijn app na 16 mei 2017?

• 31 mei 2017
  • 10 reacties
  • 931 keer bekeken

Beste Dame/Heer, Ik merk dat mijn opwek/verbruik gegevens sinds 16 Mei niet meer worden upgeload online en in de app van Qurrent. is daar een reden voor? Hoor het graag, Gr, A. van Aerde
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 7 juni 2017, 14:07

Goedemiddag A.VanAerde,

Ik verwijs je graag naar de topic die alle technische "ins and outs" uitlegt, inclusief het termijn van de oplossing!

Klik hier om de topic te openen.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

10 reacties

Hoi A.VanAerde,

Dank voor je bericht. Je zag voorheen je verbruik op basis van meterstanden die dagelijks uitgelezen werden. We hebben een bug in ons systeem dat deze manier van uitlezen soms verspringt naar het uitlezen van eens in de twee maanden. Onze Development team is op dit moment bezig met onderzoek en oplossing van dit probleem. We hopen dat we het dagelijks uitlezen van je slimme meter zo spoedig mogelijk kunnen herstellen.

Groeten,

Natalia
Hi Natalia,

Is dit probleem nog steeds niet opgelost? Hoor het graag.
Reputatie 2
Badge +8
Goedemiddag A.VanAerde,

Ik verwijs je graag naar de topic die alle technische "ins and outs" uitlegt, inclusief het termijn van de oplossing!

Klik hier om de topic te openen.

Groeten van Giulia
Ik heb geen Qbox maar wel slimme meter. Waarom laat de app geen updated data meer zien vanaf 5 Mei 2017???
Reputatie 3
Badge +8
Hallo A.VanAerde,

Bedankt voor je bericht.
Je kan hier updates lezen over de kwestie rondom het dagelijks uitlezen van slimme meterstanden in Mijn Energie en de app.
Bij het overzicht van de meterstanden zul je wel de dagelijkse meterstanden terugvinden, alleen de meterstanden tussen 17 mei en 1 juni staan hier niet tussen.
Aldus onze gegevens kun je vanaf 16 mei de dagelijkse slimme meterdata niet meer in het overzicht inzien. Kun je een screenshot toesturen van de app? Dan kijken we hier nog voor je naar.
We hopen de kwestie snel op te hebben gelost! We houden je op de hoogte.

Groetjes, Nina
Hallo A.VanAerde,

Bedankt voor je bericht.
Je kan hier updates lezen over de kwestie rondom het dagelijks uitlezen van slimme meterstanden in Mijn Energie en de app.
Bij het overzicht van de meterstanden zul je wel de dagelijkse meterstanden terugvinden, alleen de meterstanden tussen 17 mei en 1 juni staan hier niet tussen.
Aldus onze gegevens kun je vanaf 16 mei de dagelijkse slimme meterdata niet meer in het overzicht inzien. Kun je een screenshot toesturen van de app? Dan kijken we hier nog voor je naar.
We hopen de kwestie snel op te hebben gelost! We houden je op de hoogte.

Groetjes, Nina

Hi Nina,

Bijgaand enkele screenshots. Er worden nu vaste waarden meegenomen die niet kloppen. Hoor graag wanneer het weer werkt.

Gr
Bedankt A. VanAerde voor je screenshot!

Ik heb deze doorgezet naar de technische afdeling.
Uiteraard laten we je het direct weten wanneer er terugkoppeling is.

Groetjes, Vita
Hoi A. VanAerde,

Er is gekeken naar je slimme meter data.
Tussen 16 mei en 1 juni is er geen data uitgelezen uit je slimme meter.
Dit komt door een bug waaraan hard gewerkt wordt dit op te lossen.
Je kunt hierover de updates vinden in het door mijn collega eerder genoemde topic.
Weet dat we ermee bezig zijn om dit op te lossen!

Groetjes, Vita
Goedemiddag,

Ik merk nog steeds geen verandering in de de online standen van mijn Energie en de app. Is er nog steeds een bug?

Gr
Reputatie 2
Badge +8
Dat klopt A.VanAerde,

Indien het euvel volledig opgelost zou zijn, hadden wij daar een update van geplaatst.
Ik verzoek je vriendelijk het eerder genoemde topic daarom aan te houden.

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia

Reageer