Beantwoord

Geen historie in energieoverzicht na vervanging meters

• 1 februari 2017
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

We hebben eind november 2016 nieuwe gas- en electriciteitsmeters geïnstalleerd gekregen. De meters begonnen op 0. Nu is er geen historie van ons verbruik meer zichtbaar in het energieoverzicht. Kan dat hersteld worden? We willen energiebesparende maatregelen treffen en dus willen we kunnen zien wat de effecten daarvan zijn.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 22 mei 2017, 16:49

Hoi Edwin, mijn excuses voor de enorm verlate reactie! Ik heb je bericht totaal over het hoofd gezien. We zijn inmiddels weer helemaal up-to-date met de community.

Ik zie dat je verbruik tussen 7-2-2016 en 28-11-2016 inderdaad niet in je Mijn Energie staat. In die periode had je nog de 'conventionele' ouderwetse meter. We hebben van deze periode 3 gas een 3 elektra meterstanden van je ontvangen: 07-02-2016, 27-10-2016 en 29-11-2016. We weten dus niet wanneer welk verbruik exact heeft plaatsgevonden. Ik heb een verzoek gestuurd naar onze technische dienst of het mogelijk is om een gemiddelde op basis van je drie meterstanden in Mijn Energie te zetten. Zodra ik weet of dit mogelijk is zal ik je informeren!

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Edwin, mijn excuses voor de enorm verlate reactie! Ik heb je bericht totaal over het hoofd gezien. We zijn inmiddels weer helemaal up-to-date met de community.

Ik zie dat je verbruik tussen 7-2-2016 en 28-11-2016 inderdaad niet in je Mijn Energie staat. In die periode had je nog de 'conventionele' ouderwetse meter. We hebben van deze periode 3 gas een 3 elektra meterstanden van je ontvangen: 07-02-2016, 27-10-2016 en 29-11-2016. We weten dus niet wanneer welk verbruik exact heeft plaatsgevonden. Ik heb een verzoek gestuurd naar onze technische dienst of het mogelijk is om een gemiddelde op basis van je drie meterstanden in Mijn Energie te zetten. Zodra ik weet of dit mogelijk is zal ik je informeren!

Groeten van Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen