Beantwoord

Geen LIVE opwek weergave in de Android App

• 8 december 2016
  • 2 reacties
  • 411 keer bekeken

Ik heb 2 windtegoeden en houd graag bij wat de opbrengst is. Dat lukt wel via het windmolen icoontje in het menu, ik krijg dan de windsnelheid, windtegoeden en de opbrengst tot nu toe.
Alleen als ik via het icoontje LIVE kijk, zie ik alleen gegevens in het linker gedeelte (verbruik) , maar het rechter gedeelte (opwek) blijft leeg.
Kan daar iets aan gedaan worden? Of moet ik iets instellen?
Mvg, Pieter.
icon

Beste antwoord door Zr40 8 december 2016, 11:08

Voor zover ik weet verschijnt een windtegoed nooit in de Live weergave van de app. Dat komt omdat de opwek van de windtegoeden van vandaag pas morgen geregistreerd kan worden. Ik vind wel dat dit duidelijk aangegeven moet worden, want het is inderdaad verwarrend dat opwek uit windtegoeden niet bij Live zichtbaar kan zijn.

Misschien wordt het in de toekomst wel mogelijk om realtime de opwek van windtegoeden te registreren. Daar kan Qurrent wellicht meer over vertellen. Tot het zo ver is, is de Live opwek functie alleen geschikt voor eigen opwek uit zonnepanelen, die door de Qbox Solar geregistreerd wordt.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +6
Voor zover ik weet verschijnt een windtegoed nooit in de Live weergave van de app. Dat komt omdat de opwek van de windtegoeden van vandaag pas morgen geregistreerd kan worden. Ik vind wel dat dit duidelijk aangegeven moet worden, want het is inderdaad verwarrend dat opwek uit windtegoeden niet bij Live zichtbaar kan zijn.

Misschien wordt het in de toekomst wel mogelijk om realtime de opwek van windtegoeden te registreren. Daar kan Qurrent wellicht meer over vertellen. Tot het zo ver is, is de Live opwek functie alleen geschikt voor eigen opwek uit zonnepanelen, die door de Qbox Solar geregistreerd wordt.
Ok, dank voor het antwoord. Het is duidelijk nu 🙂

Reageer