Beantwoord

Geen verbruik zichtbaar in week- en maandoverzicht(gele balk)?

• 10 mei 2019
  • 2 reacties
  • 281 keer bekeken

Dag,

Ik zie geen verbruik in de dag, week en maandoverzichten (gele balken). In het jaaroverzicht zie ik dat wel.

Hoe kan dat?

Groet, Jeroen
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 13 mei 2019, 13:36

Hoi @Jeroen L .

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Momenteel zie ik energieverbruik getoond worden in je energiegrafieken, ook in het maandoverzicht:

Dat er in het weekoverzicht momenteel niets getoond wordt heeft te maken met het feit dat er één tot maximaal vier dagen vertraging zit in het online weergeven van de meterstanden en de daadwerkelijke opname van de standen. Aangezien de week net is begonnen, wordt er nu niets getoond in dit overzicht. Dit heeft te maken met de manier waarop wij de data digitaal verwerken en dit is helaas niet iets wat verholpen kan worden.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi @Julian van Qurrent,

Bedankt voor je reactie. Ik zie het nu inderdaad ook staan.
Ik heb onlangs iets verandert in de uitleesfrequentie. Dat zal er wel mee te maken hebben.

Groet, Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Jeroen L .

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Momenteel zie ik energieverbruik getoond worden in je energiegrafieken, ook in het maandoverzicht:

Dat er in het weekoverzicht momenteel niets getoond wordt heeft te maken met het feit dat er één tot maximaal vier dagen vertraging zit in het online weergeven van de meterstanden en de daadwerkelijke opname van de standen. Aangezien de week net is begonnen, wordt er nu niets getoond in dit overzicht. Dit heeft te maken met de manier waarop wij de data digitaal verwerken en dit is helaas niet iets wat verholpen kan worden.

Groeten,
Julian

Reageer