Beantwoord

Geen verbruiksgegevens in mijn app of webpagina.

• 19 april 2019
  • 7 reacties
  • 385 keer bekeken

Beste medewerker, ik heb dit voorjaar meermaals contact opgenomen over het feit dat sinds begin januari 2019 ik geen verbruiksgegevens ontvang op zowel de app als op de webpagina.

Ik vind het nu wel erg lang duren, en denk er nu serieus over om naar een andere leverancier over te stappen die wel dagelijks je verbruiksgegevens laat zien.

Wat tegenvalt is het feit dat er tussentijds geen contact meer vanuit Qurrent komt over de stavaza.☹
icon

Beste antwoord door Simon van Qurrent 23 april 2019, 09:59

Hoi @RitchieTrieling,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Het probleem van de weergave ligt niet aan de app of de webpagina. We kunnen het verbruik niet uitlezen, er is namelijk een storing in de slimme meter. Deze storing zorgt ervoor dat we geen dagelijkse standen doorkrijgen en dus niet het verbruik kunnen tonen. De netbeheerder is van deze storing op de hoogte en het is in behandeling. Wij moeten helaas wachten op de netbeheerder aangezien zij alleen het probleem kunnen oplossen. Dit heeft mijn collega ook gemaild, wellicht is het mailtje in de spam terecht gekomen.

Een andere leverancier komt dus voor hetzelfde probleem te staan. We krijgen namelijk de standen van de netbeheerder door, daarop maken we een weergave. Door het missen van de standen kunnen we de weergave helaas niet maken.

Excuses voor het ongemak.

Groet, Simon
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @RitchieTrieling,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Het probleem van de weergave ligt niet aan de app of de webpagina. We kunnen het verbruik niet uitlezen, er is namelijk een storing in de slimme meter. Deze storing zorgt ervoor dat we geen dagelijkse standen doorkrijgen en dus niet het verbruik kunnen tonen. De netbeheerder is van deze storing op de hoogte en het is in behandeling. Wij moeten helaas wachten op de netbeheerder aangezien zij alleen het probleem kunnen oplossen. Dit heeft mijn collega ook gemaild, wellicht is het mailtje in de spam terecht gekomen.

Een andere leverancier komt dus voor hetzelfde probleem te staan. We krijgen namelijk de standen van de netbeheerder door, daarop maken we een weergave. Door het missen van de standen kunnen we de weergave helaas niet maken.

Excuses voor het ongemak.

Groet, Simon
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @RitchieTrieling,

Zojuist heb ik terugkoppeling ontvangen.

De storing is opgelost! De eerste standen zijn weer uitgevraagd. We hebben een standaard verwerkingstijd van 2-4 dagen, het duurt dus enkele dagen voordat je inzicht hebt. Volgende week zou er dus dagelijks verbruik te zien moeten zijn. Het is helaas niet mogelijk op te tonen met terugwerkende kracht. Het uitlezen is namelijk niet gelukt en dit kan dus niet verwerkt worden.

Groet, Simon
Top! Ik wacht met smart af. Dank voor de terugkoppeling en de reactie!
Badge
de app werk al weken niet dat probleem is bekend bij veel mensen zie de reactie bij google play voor installatie. Ik heb dit ook al telefonisch doorgegeven. Zonder resultaat.
Reputatie 4
Badge +8
HOi @JacobVeenman,

Bedankt voor je bericht.

Het lijkt erop dat het verbruik weer inzichtelijk is. Is dat voor jou ook het geval?

Groet,
Tomer
Badge
Nee ik krijg steeds de melding door onderhoudswerkzaamheden is deze app tijdelijk niet beschikbaar en dit is al vele weken zo.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JacobVeenman.

Jammer om te horen dat je nog steeds deze melding krijgt.
Ik heb het doorgegeven aan onze IT-afdeling. Hopelijk kan het probleem snel worden verholpen.

Groeten,
Julian

Reageer