Gegevens Mijn Energie kloppen niet

  • 1 februari 2018
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Badge +1
Kan iemand van de klantservice dit fixen


De gegevens kloppen niet... Het is omdat onze meter is van 99xxx terug naar 00xxx gegaan... We konden de extra cijfer niet aangeven bij de doorsturen van de meterstanden.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Alex,

Het klopt dat Mijn Energie dit weergeeft omdat de meter het klokje rond is gegaan. Normaliter zou dat geen probleem moeten zijn wanneer je een Qbox hebt. Bij jou is dit echter wel het geval.

Dit komt doordat de Qbox tussen 17-8-2017 en 26-8-2017 het niet heeft gedaan en vervolgens is opgevuld met de meterstand, die zoals gezegd het klokje rond is gegaan. Omdat de Qbox in die periode niet heeft gewerkt, Kunnen wij de data in Mijn Energie niet overschrijven met de goede data. Daarom kunnen wij dit probleem niet oplossen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Groet,
Tomer
Badge +1
Dag @Tomer van Qurrent,
Ik heb je een privé bericht verstuurd.

Groet
Badge +1
@Tomer van Qurrent, mag ik een reactie hierover (zie PB)?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Alex,

Excuses voor de late reactie.

Ik heb inmiddels gereageerd op je privé-bericht.

Groet,
Tomer

Reageer