Beantwoord

grafieken van details energieverbruik

Badge +1
Als ik op mijn laptop in Mijn Energie de details van mijn energieverbruik opvraag vallen mij 2 dingen op.
Als ik dit doe via de browser Edge geen grafieken zichtbaar per dag
Als ik dit doe via de browser Chrome wel grafieken zichtbaar per dag

hoe kan dit?

graag een antwoord

met vriendelijke groet

Adri de Ruijter
icon

Beste antwoord door Nathan van Qurrent 9 november 2017, 09:14

Hoi Adri,

Wat vreemd om te lezen. Het zou de bedoeling moeten zijn dat je via Edge hetzelfde resultaat zou moeten krijgen als met Chrome.
Daarentegen ben je niet de enige klant die hier problemen mee ervaart. De browser Edge werkt anders ten opzichte dan Chrome.
In de tussentijd adviseer ik je om van onze website gebruik te maken met Chrome. Verder zal ik dit aankaarten bij de technische dienst. Die zullen dit verder behandelen.

Groetjes,
Nathan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Adri,

Wat vreemd om te lezen. Het zou de bedoeling moeten zijn dat je via Edge hetzelfde resultaat zou moeten krijgen als met Chrome.
Daarentegen ben je niet de enige klant die hier problemen mee ervaart. De browser Edge werkt anders ten opzichte dan Chrome.
In de tussentijd adviseer ik je om van onze website gebruik te maken met Chrome. Verder zal ik dit aankaarten bij de technische dienst. Die zullen dit verder behandelen.

Groetjes,
Nathan

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen