Beantwoord

Hebben jullie ook last van missende gegevens in het dashboard?

• 28 november 2016
  • 33 reacties
  • 7805 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Dankjewel Lara. Ik ben benieuwd.
Beste Lara,

We zijn bijna 2 weken verder. Er is nog niks veranderd. Het werkst nog steeds niet. Nu geef ik het echt op!
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Marco,

Ik heb mijn collega Lara en de technische dienst zojuist gesproken over je Mijn Energie. Alle data komt dagelijks binnen van je slimme meter, maar wordt inderdaad niet geupdate in je maand- en weekoverzicht. Het oplossen hiervan duurt helaas langer dan verwacht en gehoopt.

Ik begrijp dat je door het wachten twijfels hebt over Qurrent. Maar naast onze 100% groene energie is inzicht creëren in verbruik voor ons enorm belangrijk. Want als mensen inzicht hebben, kunnen zij besparen en kunnen we met heel Nederland minder energie verbruiken. Daarom zijn wij ook druk bezig met een nieuwe app en Mijn Energie. Om mensen zo nog enthousiaster te krijgen om te besparen en zelf op te wekken. Ik hoop dat we je vertrouwen snel mogen herstellen!

Groeten van Tanja
Beste Tanja,

Het heeft precies 1 maand naar behoren gewerkt. Dat was de eerste maand. Ik ben nu bijna 1 jaar klant. Dus valt dat dan nog onder de noemer "wachten" of "helaas langer dan verwacht" ? Zelfs de berichten (In dashboard) kan ik niet zien. Ik hoop dat (ooit) als de nieuwe app en Mijn energie er komt alles goed komt. Ik heb er alleen weinig vertrouwen meer in.....

Marco
Reputatie 5
Badge +13
Dat is inderdaad lang wachten Marco en ik begrijp dat dat geen vertrouwen op wekt. Zodra de technische dienst het opgelost heeft krijg ik het direct te horen en zal je het dan meteen laten weten. Ik zit er boven op!

Groetjes, Tanja
Beste Tanja van Qurrent,

En weer zijn we een maand verder. En er is nog steeds niks veranderd ondanks dat je 'er boven op zit'. In de tussentijd wordt ik wel gebeld door uw collega's met de vraag of ik nog meer producten wil afnemen en mijn contract wil verlengen. Ik begrijp niet dat daar wel persoonlijk contact voor wordt gezocht, maar een klacht al (vele) maanden niet kan worden opgelost......
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Marco,

Vandaag is het eindelijk opgelost! Een klein uur geleden heeft de Technische Dienst aangegeven het probleem te hebben gelokaliseerd.

Wanneer je nu naar Mijn Energie gaat zul je zien dat de dagelijkse meterstanden zijn verwerkt, en dat je op week, maand en jaarniveau dit kan bekijken.
Onze excuses voor het ongemak en het lange wachten.

Hopelijk is alles nu naar wens en schroom niet om contact op te nemen wanneer er nog onduidelijkheden zijn!

Groeten van Nina

Reageer