Beantwoord

Het doorgeven van meterstanden lukt niet?

• 4 januari 2018
  • 9 reacties
  • 146 keer bekeken

Beste mensen van Qurrent, ik probeer al een paar keer mijn meterstanden door te geven online, vi "mijn energie account" alleen werkt de knop "opslaan" niet...dus dat schiet niet zo op.
Wachttijd van bellen naar klantenservice is erg hoog...kan ik het aan jullie doorgeven?
Hartelijk dank
Buvana
icon

Beste antwoord door Waai 12 maart 2018, 06:59

Mooi dat het toch nog zelf gelukt is. Bij mij wordt de button ook pas actief als ik in alle velden een waarde heb ingevoerd. Ik wist niet dat je velden leeg had gelaten.

Bij mij gaat het om twee velden (gas en elektriciteit) en die vul ik altijd met de meterstand.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Buvana,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Op 18-12-2017 was je een jaar klant bij Qurrent, en omdat we nog geen meterstanden hadden ontvangen en we je wél tijdig een jaarnota willen sturen, zijn de meterstanden berekend.
Ik heb echter een verzoek voor je ingediend of de standen die jij hebt doorgegeven toch nog kunnen worden gebruikt. Als ik hier terugkoppeling over heb, dan hoor je natuurlijk van me.

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Buvana,

Graag laat ik je weten dat de meterstanden zijn gecorrigeerd. Met de meterstanden die jij hebt doorgegeven wordt de jaarnota opgesteld.
Ik wens je een prettige dag toe!

Groet, Nina
Beste mensen van Qurrent, ik probeer al een paar keer mijn meterstanden door te geven online, via "mijn energie account" alleen werkt de knop "opslaan" niet...dus dat schiet niet zo op.
Wachttijd van bellen naar klantenservice is erg hoog...kan ik het aan jullie doorgeven?
Hartelijk dank

Bruno
Beste mensen van Qurrent, ik probeer al een paar keer mijn meterstanden door te geven online, via "mijn energie account" alleen werkt de knop "opslaan" niet...dus dat schiet niet zo op.
Hartelijk dank

Bruno

Bij mij (niet van Qurrent) wordt de knop 'Opslaan' pas actief (blauw) als ik het laatste veld verlaat via de tab-toets of als ik klik op het eerste veld.
Dank voor je reactie: op mijn iMac lukt me dit niet.....
Je zou het nog kunnen proberen via een andere browser en/of via een ander OS (bijvoorbeeld Windows). Ik vermoed dat de meeste mensen Windows gebruiken en het is de vraag of er door Qurrent wordt getest in een 'iMac-omgeving'.
Waai, dank voor je ondersteuning. Ik heb de telefoon gepakt en gebeld met qurrent. Ik heb naar een oplossing gevraagd. Deze was er niet. Maar toen ik in alle vakjes het getal 0 ging invoeren waar geen getal nodig was, kon ik opeens wel 'Opslaan". Het is dus gelukt.
Mooi dat het toch nog zelf gelukt is. Bij mij wordt de button ook pas actief als ik in alle velden een waarde heb ingevoerd. Ik wist niet dat je velden leeg had gelaten.

Bij mij gaat het om twee velden (gas en elektriciteit) en die vul ik altijd met de meterstand.
Badge +5
Hoi B.Treipl,

Wat fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is om de meterstanden door te geven. Bedankt voor je hulp en antwoord @Waai :)

Beide een fijn weekend toegewenst.

Groet,
Serena

Reageer