Beantwoord

Hoe kan het dat ik een contract heb voor huisnummer 9A en dat ik weer per mail gevraagd wordt de meterstanden door te geven voor 9B??

• 21 november 2017
  • 1 reactie
  • 79 keer bekeken

Het lijkt maar niet te lukken om dit te herstellen. Betaal ik voor de buren straks? Via mail geen antwoord en telefonisch zijn jullie niet bereikbaar. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt en ik wil dit nu goed opgelost hebben. Mijn gegevens staan correct in het contract.
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 22 november 2017, 11:06

Hoi M.J. Thasing,

Welkom op de community!

Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. We gaan de adresgegevens voor je aanpassen.

Groet,

Jeroen

Aanvulling van moderator Nina
Er is altijd energie geleverd op de juiste aansluiting en de juiste meter, alleen bleek in de bevestiging in de e-mail de verkeerde huisnummertoevoeging te staan.
Dit is inmiddels aangepast, dus in toekomstige mails zul je weer gewoon huisnummer 9A terugvinden.
Excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi M.J. Thasing,

Welkom op de community!

Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. We gaan de adresgegevens voor je aanpassen.

Groet,

Jeroen

Aanvulling van moderator Nina
Er is altijd energie geleverd op de juiste aansluiting en de juiste meter, alleen bleek in de bevestiging in de e-mail de verkeerde huisnummertoevoeging te staan.
Dit is inmiddels aangepast, dus in toekomstige mails zul je weer gewoon huisnummer 9A terugvinden.
Excuses voor het ongemak.

Reageer