Beantwoord

Hoe kan ik mijn contract opzeggen?

• 5 januari 2018
  • 1 reactie
  • 864 keer bekeken

ik ga verhuizen en bij iemand inwonen, hoe kan ik dit regelen want ik vind nergens het contactformulier?
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 8 januari 2018, 14:35

Hallo J.W.Rietbergen-Peddemors,

Bedankt voor je bericht.
Wat jammer om te lezen dat je het contract op wil zeggen, maar natuurlijk wensen we je veel plezier en succes!

Je kan een opzegging telefonisch of schriftelijk aan ons doorgeven. Het is belangrijk dat we doorkrijgen over welk adres het gaat, per welke datum en wat de reden is.
In dit geval heb je de opzegging al telefonisch geregeld met mijn collega en hiervan is een bevestiging per e-mail uitgestuurd.

Ik wens je een prettige dag toe!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo J.W.Rietbergen-Peddemors,

Bedankt voor je bericht.
Wat jammer om te lezen dat je het contract op wil zeggen, maar natuurlijk wensen we je veel plezier en succes!

Je kan een opzegging telefonisch of schriftelijk aan ons doorgeven. Het is belangrijk dat we doorkrijgen over welk adres het gaat, per welke datum en wat de reden is.
In dit geval heb je de opzegging al telefonisch geregeld met mijn collega en hiervan is een bevestiging per e-mail uitgestuurd.

Ik wens je een prettige dag toe!

Groetjes, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen