Beantwoord

Hoe kan ik mijn energie- & gasverbruik vinden?

• 13 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 91 keer bekeken

Hoe kan ik mijn energie- & gasverbruik vinden?
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 16 oktober 2017, 14:26

Hoi BJGVeenhof,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Wat fijn dat je ons hier hebt gevonden.

Je kan je energie- en gasverbruik vinden op Mijn Energie wanneer er meterstanden bekend zijn.
Heb je een slimme meter? Dan kun je de meter tweemaandelijks of dagelijks uit laten lezen. Op basis van deze gegevens kun je dan het verbruik inzien.
Als je een conventionele meter hebt, dan moet je zelf meterstanden doorgeven. In het volgende topic staat duidelijk aangegeven hoe je zelf meterstanden door kan geven:
Meterstanden doorgeven zonder slimme meter

Ook is het mogelijk om een gratis Qbox aan te vragen (je betaalt wel borg). De Qbox leest je verbruik elke minuut automatisch uit.

Als je meer vragen hebt, kijk gerust rond op deze community! Er zijn al veel vragen gesteld (en antwoorden gegeven) door veel leden. Vind je je vraag hier niet tussen? Schroom dan niet om nog een topic te starten. We helpen je graag verder!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hoi BJGVeenhof,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Wat fijn dat je ons hier hebt gevonden.

Je kan je energie- en gasverbruik vinden op Mijn Energie wanneer er meterstanden bekend zijn.
Heb je een slimme meter? Dan kun je de meter tweemaandelijks of dagelijks uit laten lezen. Op basis van deze gegevens kun je dan het verbruik inzien.
Als je een conventionele meter hebt, dan moet je zelf meterstanden doorgeven. In het volgende topic staat duidelijk aangegeven hoe je zelf meterstanden door kan geven:
Meterstanden doorgeven zonder slimme meter

Ook is het mogelijk om een gratis Qbox aan te vragen (je betaalt wel borg). De Qbox leest je verbruik elke minuut automatisch uit.

Als je meer vragen hebt, kijk gerust rond op deze community! Er zijn al veel vragen gesteld (en antwoorden gegeven) door veel leden. Vind je je vraag hier niet tussen? Schroom dan niet om nog een topic te starten. We helpen je graag verder!

Groetjes, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen