Beantwoord

Hoe kan ik mijn maandbedrag aanpassen in Mijn Energie?

• 5 februari 2017
  • 8 reacties
  • 389 keer bekeken

goedemiddag,

ik wil online mijn maandbedrag verhogen nu lees ik op internet dat dat kan via contractgegevens maar dat kan ik nergens vinden in mijn energie.!!!
icon

Beste antwoord door Annick van Qurrent 9 februari 2017, 14:10

Hoi RickvandenBerg,

Welkom bij Qurrent én op onze community. Goed dat je zelf op onderzoek bent uitgegaan maar jammer dat de aanpassing je (nog) niet gelukt is. Ik hoop dat ik je kan helpe en nou zeggen foto's zeggen meer dan woorden... Lukt het zo? 🙂

Groeten van Annick
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +5
Hoi RickvandenBerg,

Welkom bij Qurrent én op onze community. Goed dat je zelf op onderzoek bent uitgegaan maar jammer dat de aanpassing je (nog) niet gelukt is. Ik hoop dat ik je kan helpe en nou zeggen foto's zeggen meer dan woorden... Lukt het zo? 🙂

Groeten van Annick
Ook ik zou graag mijn maandbedrag willen wijzigen. Elke keer wanneer ik de voorgestelde link gebruik krijg ik echter een foutmelding:
"Sorry, an error occurred while processing your request."
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Ivo,

Bedankt voor het doorgeven van de foutmelding. Onze technische dienst gaat uitzoeken waarom je de melding krijgt en hoe zij het kunnen oplossen.

In welk maandbedrag mag ik het voor je aanpassen?

Groetjes, Tanja
Ik wil mijn maandbedrag aanpassen. Ik zit in het menu en druk op "wijzigen". Geeft het systeem aan dat ik het gewijzigd hebt, zonder dat dit daadwerkelijk gebeurd is. Nu kan ik pas 1-8 opnieuw wijzigen Help
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Peggy,

Wij hebben inderdaad ook geen maandbedrag wijziging binnengekregen. In welk maandbedrag mag ik het voor je aanpassen? Je mag het eventueel ook in een privébericht aan mij sturen.

Groeten van Tanja
Hoi Peggy,

Wij hebben inderdaad ook geen maandbedrag wijziging binnengekregen. In welk maandbedrag mag ik het voor je aanpassen? Je mag het eventueel ook in een privébericht aan mij sturen.

Groeten van Tanja
Hoi Tanja,
Wil jij ons bedrag aanpassen van €126 naar €160 per maand? Het lukte mij niet en ik kan het vanaf 1-8 pas doen blijkbaar.
Graag een bevestiging van de wijziging.
Mvg
Peggy
Reputatie 2
Badge +8
Ga ik voor je regelen Peggy ;)

Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging per e-mail dat wij jouw maandbedrag gewijzigd hebben.

Groeten van Giulia

Reageer