Beantwoord

Hoe kan ik mijn maandbedrag wijzigen?

• 4 mei 2017
  • 3 reacties
  • 185 keer bekeken

ik wil mijn maandbedrag aanpassen en krijg te zien dat dat pas kan na 1 juni 2017 . daar ben ik het niet mee eens ik wil het nu aangepast zien.
icon

Beste antwoord door Lissa van Qurrent 8 mei 2017, 16:08

ik wil mijn maandbedrag aanpassen en krijg te zien dat dat pas kan na 1 juni 2017 . daar ben ik het niet mee eens ik wil het nu aangepast zien.

Goedemiddag A.G.M. Kempers,

Wij kunnen het maandbedrag direct voor je aanpassen het enige wat je hoeft te doen is doorgeven wat je graag als nieuw voorschot wil. Laat je het aan ons weten?

Groetjes, Lisa
Bekijk origineel

3 reacties

Wij kunnen het maandbedrag direct voor je aanpassen het enige wat je hoeft te doen is doorgeven wat je graag als nieuw voorschot wil. Laat je het aan ons weten?

Groetjes, Lisa

Groetjes, Lisa
aanpassen van 145 naar 130 euro
Reputatie 5
Badge +13
Goedenavond A.G.M. Kempers,

Het lukte helaas niet om het maandbedrag voor de maand juni meer aan te passen. Het incasso verzoek is namelijk al naar de bank verstuurd. We hebben het met ingang van volgende maand aangepast naar €130. Je hebt hier zojuist ook een bevestiging via de mail van ontvangen.

Groetjes, Tanja

Reageer