Beantwoord

Hoe kan ik mijn meterstanden doorgeven in Mijn Energie?

• 30 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 136 keer bekeken

ik wil als bestaande klant meterstanden doorgeven !! als ik inlog op mijn qurrent zie ik nergens een link om in te loggen.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 2 november 2017, 15:59

Hoi Theo,

Ter aanvulling van mijn collega Jeroen:

In dit topic wordt uitgelegd hoe je zelf meterstanden toe kan voegen in Mijn Energie. Deze zijn voor eigen verbruik, en gaan dus niet over de officiële meterstanden voor op de jaarnota.
Lukt het op deze manier om meterstanden in te voeren, of is er wat anders aan de hand? Als dat zo is, dan kun je ons natuurlijk altijd screenshots sturen. Dan kunnen we verder voor je op onderzoek uit!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi TheodeBeer,

Welkom op de community!

Het klopt dat het momenteel lastig is om meterstanden door te geven, we zijn hard aan het werk om dit op te lossen. Voor zolang het duurt hebben we een bericht klaar gezet in je inbox onder het kopje berichten. Als je daar op klikt kun je alsnog je meterstanden doorgeven. Je kan ze ook een privé bericht aan mij doorgeven, dan verwerk ik ze voor je. Ik hoor graag of het gelukt is!

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Theo,

Ter aanvulling van mijn collega Jeroen:

In dit topic wordt uitgelegd hoe je zelf meterstanden toe kan voegen in Mijn Energie. Deze zijn voor eigen verbruik, en gaan dus niet over de officiële meterstanden voor op de jaarnota.
Lukt het op deze manier om meterstanden in te voeren, of is er wat anders aan de hand? Als dat zo is, dan kun je ons natuurlijk altijd screenshots sturen. Dan kunnen we verder voor je op onderzoek uit!

Groetjes, Nina

Reageer