Beantwoord

Hoe kan ik mijn termijn bedrag wijzigen?

  • 2 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 86 keer bekeken

De schuifregelaars, om de bedragen aan te passen, zijn niet actief op de 'termijn bedrag wijzigen' pagina. Ik ben ingelogd. Krijg wel voortdurend de melding dat de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt. Wat gaat hier fout?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 2 oktober 2017, 14:54

Hoi B.Veerbeek,
Een warm welkom op de Qurrent Community 🙂

Kreeg je deze melding voor of nadat je jouw wachtwoord had gewijzigd in MijnEnergie?
Het kan namelijk zo zijn dat de oude gegevens in de cache zijn blijven hangen en de browser dus deze melding doorgeeft.

Wij zijn ons ervan bewust dat het wijzigen van het maandbedrag niet helemaal naar behoren werkt.
Daarom zijn wij hard bezig dit jaar nog de MijnEnergie pagina te vernieuwen.

Alle tips en ideeën zijn welkom in dit topic.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi B.Veerbeek,
Een warm welkom op de Qurrent Community 🙂

Kreeg je deze melding voor of nadat je jouw wachtwoord had gewijzigd in MijnEnergie?
Het kan namelijk zo zijn dat de oude gegevens in de cache zijn blijven hangen en de browser dus deze melding doorgeeft.

Wij zijn ons ervan bewust dat het wijzigen van het maandbedrag niet helemaal naar behoren werkt.
Daarom zijn wij hard bezig dit jaar nog de MijnEnergie pagina te vernieuwen.

Alle tips en ideeën zijn welkom in dit topic.

Groeten van Giulia

Reageer