Beantwoord

Hoe kan ik mijn verbruik dagelijks inzien?

Als ik wil kijken wwwat het dagelijks electrissch verbruik is, krijg ik de volgende melding te zien:
"We hebben geen gegevens van je verbruik gedurende de dag om hier te tonen."
Wanneer is het mogelijk om het dagelijks verbruik weer te zien?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 25 oktober 2018, 10:02

Hoi @ToinCremer,

Dank voor je bericht en welkom op de community!

Het is inderdaad zo dat er enkele dagen vertraging in zit, zoals @JohnKemmer al aangeeft. Je weergave per dag is ook alleen zichtbaar als je de instellingen op 'per kwartier' hebt staan.

Het lijkt goed te gaan allemaal. Mocht je in het weekend nog niets kunnen zien, neem dan nog een keer contact met ons op.

Groet, Joost
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Heb je in Mijn Energie (ME) in je "profiel - woning" het dagelijks of per kwartier uitlezen van je slimme-meter ingesteld.
heb ik dagelijks ingesteld, nu gewijzigd in kwartier uitlezen, zou dan opgelost moeten zijn?
Reputatie 5
Badge +14
Kan soms enkele dagen duren voordat het zichtbaar is maar als je hierna nog niets kan terugvinden is er wat anders loos bij qurrent.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @ToinCremer,

Dank voor je bericht en welkom op de community!

Het is inderdaad zo dat er enkele dagen vertraging in zit, zoals @JohnKemmer al aangeeft. Je weergave per dag is ook alleen zichtbaar als je de instellingen op 'per kwartier' hebt staan.

Het lijkt goed te gaan allemaal. Mocht je in het weekend nog niets kunnen zien, neem dan nog een keer contact met ons op.

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen