Beantwoord

Hoe kom ik zo snel mogelijk van mijn contract met Qurrent af inclusief verrekening van mijn 10 windtegoeden?

• 11 maart 2018
  • 3 reacties
  • 143 keer bekeken

Sinds onze verhuizing in juni 2017 hebben we geen inzicht meer in de opbrengst van onze windtegoeden. In de app staat dat we er 10 hebben (dat klopt). Op de website bij mijn energie staat dat we er 0 hebben. Maar ook op de app wordt niet vermeld hoeveel we hebben geproduceerd, wel dat het 100% is van ons verbruik. Al diverse malen contact over gezocht en soms ook gehad. Steeds mooie beloften, maar nog steeds geen resultaat. Wij zijn het spuugzat en gaan naar een andere leverancier, want elk vertrouwen in Qurrent is weg. Kan iemand mij duidelijk maken of de terugbetaling van mijn windtegoeden automatisch wordt verwerkt bij opzeggen of wat ik er anders voor moet doen?
B.v.d. Rick van der Zaan
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 16 maart 2018, 14:11

Hoi Hendrik,

Bedankt voor je bericht en nogmaals excuses dat de communicatie en onze service zo slecht is verlopen. Wij vinden het jammer dat je bent overgestapt, maar je kunt er van uitgaan dat je binnen 8 weken na de overstapdatum je eindnota ontvangt.
Verder zullen we het restant van de betaalde windtegoeden aan je uitbetalen, dit zal met enkele weken op je bankrekeningnummer staan.

Ik wens je verder een fijn weekend toe!

Groet,
Serena
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Rick van der Zaan,

Dit heeft inderdaad al veel te lang geduurd. Toch zou ik het alsnog voor je willen oplossen. Mocht je willen overstappen dan krijgen we de opzegging van de nieuwe leverancier door. Je kan er voor kiezen om de windtegoeden op te zeggen en te laten uitbetalen of de opbrengst van elk jaar uit te laten betalen.

Groet,

Jeroen
Nee dank je, er hoeft niets meer opgelost te worden. Ik hoop alleen dat het met de afrekening wel goed gaat. Inmiddels heb ik me aangemeld bij een andere leverancier en zojuist heb ik via het contactformulier op jullie website aangegeven dat ik mijn 8 (betaalde) windtegoeden uitbetaald wil hebben.
Badge +5
Hoi Hendrik,

Bedankt voor je bericht en nogmaals excuses dat de communicatie en onze service zo slecht is verlopen. Wij vinden het jammer dat je bent overgestapt, maar je kunt er van uitgaan dat je binnen 8 weken na de overstapdatum je eindnota ontvangt.
Verder zullen we het restant van de betaalde windtegoeden aan je uitbetalen, dit zal met enkele weken op je bankrekeningnummer staan.

Ik wens je verder een fijn weekend toe!

Groet,
Serena

Reageer