Hoe krijg ik inzicht in de status van mijn betalingen?

• 23 november 2017
  • 9 reacties
  • 196 keer bekeken

Kan,als er betaald is in het financieel overzicht aangevinkt worden of van kleur veranderen, als het bedrag bij jullie binnen is gekomen?

9 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hi EdwinvanderWaarden,

Bedankt voor je berichtje. Leuk om te lezen dat jij ons hebt gevonden op de community.
Wat jij aangeeft is een zeer goed idee. Wij zijn ook bezig om de Mijn Energie pagina aan te pakken. Dit gaan wij zeker meenemen in het verbeteren van de weergave van de facturen.
Nog mooier zou zijn dat wij aangeven dat er een openstaand saldo van toepassing zou zijn, er direct via een iDEAL-link kan worden betaald. Dan weet je ook direct welke factuur is betaald.
Bedankt voor de feedback, dit zullen wij zeker meenemen in onze verbeteroverleggen!

Groetjes,
Nathan
HansB
Hoe snel worden de gegevens in het financieel overzicht weergegeven? En horen daar alle transacties in weergegeven te worden? In mijn geval is er een automatische incasso voor mijn windtegoeden gedaan (door een administratieve fout een jaar te laat) maar ik kan deze incasso nog steeds niet terugvinden in het financieel overzicht. Dat geldt trouwens ook voor de teruggestuurde Qbox, ook dit is niet weergegeven. Daarbij komt dat mij diverse malen is beloofd, dat mijn jaarnota zal worden herberekend en de windtegoeden met terugwerkende kracht zullen worden berekend, maar ook daar heb ik nog steeds niets van gezien. Ik heb diverse malen gebeld en gemaild, maar jullie zwijgen in alle talen. Kunnen jullie het bedrag voor sponsoring aan een voetbalclub niet beter in een betere administratieve organisatie steken? Dat scheelt een hoop gezeur en negativiteit naar jullie kant. Jullie product is goed, maar jullie bereik en administratieve daadkracht en afhandeling is ruim onvoldoende!
Reputatie 3
Badge +8
Hallo J. van den Berg,

Bedankt voor je bericht.
In het financieel overzicht in Mijn Energie komen alleen de termijnbedragen en jaarnota's (en uiteindelijk de eindnota) terug. De betalingen van de Qbox en Windtegoeden worden niet in dit overzicht meegenomen.
In de nieuwe Mijn Energie die volgend jaar wordt gelanceerd zal dit wel inzichtelijk worden.

Voor de 10 aangeschafte Windtegoeden is de nota van €550 verstuurd. De aangeschafte Windtegoeden zijn pas ingegaan na de periode van de jaarnota, namelijk op 27-10-2017. Dit is waarom deze gekochte Windtegoeden niet op deze nota zijn meegenomen.

Om je tegemoet te komen zoeken mijn collega en ik voor je uit of de Windtegoeden met terugwerkende kracht in kunnen gaan. In dat geval kunnen we de nota corrigeren en dan ontvang je hierover bericht. We houden je hier natuurlijk van op de hoogte.

Groet, Nina
Hallo Nina,
Deze reactie verbaasd me bijzonder.
Op onze jaarnota stonden onze 11 windtegoeden gewoon weergegeven, maar er was geen korting voor berekend. Na diverse keren heen en weer bellen en mailen, kwam de oorzaak aan het licht: er was nooit een factuur voor gestuurd en ze waren ook niet geïncasseerd en dus niet betaald.
Jullie medewerkster gaf mij toen aan hiervoor alsnog een factuur te sturen en als deze betaald was, zou de jaarnota met terugwerkende kracht worden aangepast.
Ik heb geen rekening ontvangen, maar jullie hebben gewoon geïncasseerd, overigens zonder dit vooraf mee te delen, maar goed ik dacht dit maakt niets uit, nu is de betaling in orde.
Maar waarom dan nu alsnog overleg of dit met terugwerkende kracht kan?
Dat hadden jullie toch al toegezegd?
Kom op Qurrent, wees niet alleen goed voor het milieu, maar ook voor je klanten!
Groet, Hans van den Berg
Reputatie 2
Badge +5
Hi J.van den Berg,

Sorry voor de vergissing. Ik zie namelijk dat jij met mijn collega eerder in oktober hebt afgesproken dat als de factuur voor windtegoeden zou zijn betaald, wij met terugwerkende kracht de jaarnota zouden corrigeren met de opwek van je windtegoeden.
Dit is nog steeds van toepassing, en het proces loopt nog bij onze collega's om deze factuur voor je aan te passen. Dit zal nog volgen. Wanneer dit geregeld is, ontvang je van ons een e-mail hierover.
Excuses voor de verwarring.

Groetjes,
Nathan
Ha Nina, Nathan en anderen,

Okay, dank voor dit overigens wel snelle antwoord.
Nu hoop ik alleen nog op een spoedige afhandeling, want de jaarnota was in oktober en nu is het inmiddels al december!

Groet, Hans van den Berg
Reputatie 2
Badge +5
Hi Hans,

Ik snap je punt, wij zijn erg druk, maar dat betekent natuurlijk niet dat jij geen antwoord zal krijgen. Graag geef ik je de garantie dat wij hoe dan ook dit zullen proberen op te lossen ( ik ga ervan uit dat dit zo het geval is) .
Indien je ergens tegen aan loopt, of problemen ervaart, schroom dan vooral niet om mij een berichtje te sturen. Ik begeleid je heel graag naar het juiste antwoord 🙂 .

Groetjes,
Nathan
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Hans,

De correctie van de jaarnota is nog in behandeling. Zodra de nota is gecorrigeerd ontvang je een mail van ons.
Bedankt voor je geduld!

Groeten,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Hans,

Ik zie dat je op 9 januari 2018 een nieuwe nota van ons hebt ontvangen 🙂

Groet,
Tessa

Reageer